    From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    <ihc598$4a5$1@news.onet.pl> <4d39c30f$1@news.home.net.pl>
    <ihche7$olc$1@news.onet.pl> <ihcnaq$dps$1@news.onet.pl>
    <ihcnh7$dps$2@news.onet.pl> <ihetim$f0k$2@news.onet.pl>
    <0...@k...googlegroups.com>
    <ihjpcr$gho$2@news.onet.pl> <ihjpuj$qrf$1@node1.news.atman.pl>
    <ihjr58$q7u$1@news.onet.pl> <ihjrpi$tuo$3@node1.news.atman.pl>
    <ihjsk1$1mk$1@news.onet.pl> <ihjt42$tuo$5@node1.news.atman.pl>
    <ihlpmt$u3c$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: bez sprzęgła
    Date: Tue, 25 Jan 2011 16:55:57 +0100

    Użytkownik "The_EaGle" napisał w wiadomości grup
    > Potem postawiłem go na podstawce i zrobiłem z 2 na 3 i nie mam nic po
    > między. Nie wiem czy mam popsutą skrzynie ale po między 2 a 3 nie mam
    > żadnego N. :)

    A co mi tam - bede dobry kolega. Zapraszam do siebie. Dam Ci sie karnac
    MZ'ta (ciagle czeka na generalny remont, ale jezdzi).

    Nie pamietam czy miedzy 2 a 3 czy 3 a 4, ale jak delikatnie bedziesz
    operowal dzwignia to wskoczy wlasnie "miedzyluz". W MZ'cie jest tak wyrazny,
    ze moznaby pomyslec, ze jest to normalny luz miedzy biegami.

    Spowodowane jest to tym, ze element nr 15 wraz ze wspolpracujaca sprezyna nr
    13 sa zle zaprojektowane. Ponizej schemat na ktorym masz te elementy, o
    ktorych mowie

    http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/2000-ya
    maha-yzf600rm-shift-cam-fork/o/m8987sch111465

    (akurat skrzynia od tcata, ale zasada ta sama).

    To, ze masz poprawnie wykonane i malo zuzyte te elementy powoduje, ze nie
    odczuwasz miedzyluzu. Co wcale nie znaczy, ze go nie ma.

    --
    pzdr:
    Ivam