eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklebez sprzęgłaRe: bez sprzęgła
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: bez sprzęgła
    Date: Mon, 24 Jan 2011 12:05:39 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN
    Lines: 28
    Message-ID: <ihjpuj$qrf$1@node1.news.atman.pl>
    References: <ihai9p$203$1@news.onet.pl>
    <f...@f...googlegroups.com>
    <ihc598$4a5$1@news.onet.pl> <4d39c30f$1@news.home.net.pl>
    <ihche7$olc$1@news.onet.pl> <ihcnaq$dps$1@news.onet.pl>
    <ihcnh7$dps$2@news.onet.pl> <ihetim$f0k$2@news.onet.pl>
    <0...@k...googlegroups.com>
    <ihjpcr$gho$2@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 85-222-103-164.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1295870739 27503 85.222.103.164 (24 Jan 2011 12:05:39
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 24 Jan 2011 12:05:39 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:634844
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-01-24, The_EaGle <e...@j...com> wrote:
    >
    > Napisz w którym miejscu popełniłem błąd w rozumowaniu - ja bardzo
    > chętnie uczę się nowych rzeczy ale jak działa skrzynia biegów to wiem.
    >
    Jak wiesz, jak jeszcze niedawno mowiles o rzekomo zuzytych zebach przez
    zmiany bez sprzegla...

    Dzwignia zmiany biegow nie dziala zero-jedynkowo, sa jeszcze miedzyluzy
    (dlatego mowilem zebys obejrzal jak wyglada pamietnik) wiec przy zmianie
    biegu bez sprzegla w czasie gdy jest luz, obroty silnika spadna. Zmiana
    biegow bez sprzegla wymaga sprawniejszego operowania dzwignia zmiany
    biegow i manetka, od takiej umiejetnosci wyrecza nas wlasnie sprzeglo.

    Po krotce:
    1. Jedziesz na biegu z odkrecona manetka
    2. Wywierasz lekki nacisk na dzwignie zmiany biegow bo i tak moment
    dzialajacy na kly nie pozwala ich rozlaczyc.
    3. Odpuszczasz *lekko* gaz, dzwignia sama wedruje, w miedzyczasie gdy jest
    ten luz obroty lekko spadaja, nastepuje zazebienie klow nastepnego
    biegu i jedziesz dalej.

    No i co w tym wypadku Ci sie psuje? Owszem jak sie nie ma o tym pojecia
    mozna narobic syfu, np. pogiac wodziki.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: