  • Data: 2014-07-02 19:46:32
    Temat: Re: bez rejestratora ciężkie do udowodnienia
    Od: "Axel" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Axel
    "RoMan Mandziejewicz" wrote in message
    news:1345162587.20140702144501@pik-net.pl.invalid...

    Hello Maciek,

    Wednesday, July 2, 2014, 2:31:55 PM, you wrote:

    > Za leniwy raczej. Sam jestem stary i nigdy nie nabrałem
    > przyzwyczajenia pisania bez polskich liter.

    W przypadku wzrokowców to nie taka prosta sprawa. Ja się uczyłem pisać i
    czytać bez pl-literek jak w obcym języku, a potem ponownie musiałem się
    nauczyć używania ich. W moim przypadku jest jeszcze problem nieużywania
    polskich liter w pracy - dopiero teraz ktoś wpadł na pomysł, żeby używać
    prawidłowej pisowni nazwisk pracowników!

    > Nieprawda. Korzystam z maila od początku lat 90-tych, Usenetu od
    > początku istnienia polskich grup dyskusyjnych a wcześniej pisałem na
    > soc.culture.polish - i jedynie na tej grupie były problemy z polskimi
    > literami. Na innych zawsze używałem polskich liter.

    Ty może tak (nie chce mi się szukać starych postów, żeby to sprawdzić :-P ),
    ale norną nie było używanie polskich znaków. OIDP w IRCu były problemy ze
    pl-kami...

    --
    Axel