eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodybez rejestratora ciężkie do udowodnienia › Re: bez rejestratora ciężkie do udowodnienia
  • Data: 2014-07-03 23:04:29
    Temat: Re: bez rejestratora ciężkie do udowodnienia
    Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-07-03 20:19, mk4 pisze:
    > On 2014-07-02 19:16, LEPEK wrote:
    >> W dniu 2014-07-02 18:04, mk4 pisze:
    >>
    >> To znaczy, że można zapieprzać np. 100 km/h w mieście i wszyscy mają na
    >> takiego asa uważać, tak?
    >
    > Jak dla ciebie na 100/50 to zapieprzanie to opadaja witki. Jeszcze na
    > drodze z trzema pasami w kazda strone.
    Szerokość jezdni nie ma nic do rzeczy. Jak ktoś jedzie 2x szybciej niż
    wolno, to podejmuje ryzyko.
    > Kiedy ktos takie bajki opowiada to od razu nabieram podejrzen, ze nie
    > jest kierowca, bo kazdy komu zdarzylo sie prowadzic jakies wozidlo nigdy
    > tak nie powie - z doswiadczenia wie, ze tak nie jest.
    No trafiłeś. Nie jestem kierowcą od 1993 r.
    > Zreszta to bez znaczenia - to nie byla predkosc uniemozliwiajaca
    > prawidlowa ocene stanu rzeczy tylko koles w hondzie jezdzic nie umie
    > badz po prostu zdarzyl mu sie blad - jak i kazdemu czasem sie zdarza
    > jakis tam.
    >
    > Powinien kontrolowac co sie dzieje podczas wykonywania manewru i na bank
    > tego nie zrobil - to raz (od razu nalezu uciac jakies bajki, ze kolo
    > wysepki itd. - jesli nie byl w stanie kontrolowac lusterka i tego co z
    > przodu to nie powinien wykonywac manewru w tym miejscu tylko w takim
    > gdzie jego umiejetnosci prowadzenia pojazdu sa adekwatne do planowanego
    > manewru).
    Zobaczył w lusterku samochó 100m za sobą. Uznał, że zdąży zmienić pas,
    zanim ten do niego dojedzie.
    Gdyby ten z tyłu jechał w miarę prawidłowo, to tak by właśnie było.
    > Powinien ocenic sytuacje (czyli nie rzucic okiem i sobie _zalozyc_ tylko
    > patrzec wystarczajaco dlugo aby _ocenic_ - w szczegolnosci predkosc i
    > potencjalne zamiary innych uczesnitkow ruchu) i tego tez nie zrobil.
    Wracamy do mojego pytania - czy normalne i właściwe jest uwazanie, że
    ktoś jedzie 2x szybciej, niż wolno?
    Co innego karetka na sygnale, ale pirat ścigający się z motocyklem
    stworzył zagrożenie i przegrał...
    > Usprawiedliwianie zle wykonanego manewru i zrzucanie winy na caly swiat
    Nie cały świat!
    > wkolo jest niewlasciwe. A wracajac do pytania pierwotnego to tak -
    > wszyscy maja uwazac bo na tym polega prowadzenie pojazdu - szczegolnie w
    > miescie. Nie na sluchaniu radia, dlubaniu w nosie, delektowania sie
    > jazda czy w szczgolnosci nie na _zakladaniu_ rozwoju wypadkow takiego
    > jaki jest nam wygodny - tylko wlasnie na uwazaniu.
    Uważaniu - przez wszystkich. Chyba, że ktoś uważa egoistycznie, że jadąc
    poważnie za szybko wszyscy mają go puszczać - to nie.
    > A i jeszcze jedno - za poprawne wykonanie manewru odpowiedzialny jest
    > ten co go wykonuje. Ta odpowiedzialnosc sie czasem nieco rozmywa - ale
    > to w bardzo szczegolnych przypadkach albo pod wplywem nagonki medialnej.
    > Tutaj raczej nie widac zadnego szczegolnego przypadku.
    Ja widzę. Nie nagonkę medialną, tylko wariata, który się przeliczył

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
    Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01
    Avensis ADT250 1ADFTV sedan'08
    Majesty YP125R SE068 sqter'08

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: