  • 61. Data: 2010-06-26 23:02:46
    Temat: Re: bez moto
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    (pj) wrote:

    > ... Wlasciwie to
    > mnie w ogole nie obeszlo...
    >
    > ... swiadczy, iz dobiegl konca pewien etap...
    >
    > ... news: jest jeszcze
    > zycie poza motocyklami!

    z cyklu 'dzisiaj widziane':
    please don't follow me. i'm lost

    --
    T.F.

  • 62. Data: 2010-06-26 23:05:29
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    KJ Siła Słów wrote:

    > Ale ilu ludzi na tej liscie moze powideziec ze bylo w Pilawie ?

    A ilu moze do tego dodac jeszcze Leszcz.

    --
    T.F.

  • 63. Data: 2010-06-27 18:48:10
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-06-27 01:02, T.F. pisze:

    > please don't follow me. i'm lost

    chyba Ty! :-P

    u mnie wszystko pod kontrola

    --
    pozdr, pj
    ostatnio gsx1300r

  • 64. Data: 2010-06-27 22:08:41
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Kefir" napisał:
    >Pfff, odkrycie ;) Pecha cos miales do ludzi, choc jedna rzona lepsza
    >niz kilku przyjaciol ;)

    Najlepiej to miec zone i przyjaciol;)

    >To fajny sposob spedzania wolnego czasu. Przy okazji mozna poznac
    >ludzi z ktorymi znajomosc chce sie juz utrzymac do konca zycia. Tyle.

    A mi jakos nie chce sie moto sprzedawac. Fakt ze poznalem wielu fajnych
    ludzi i mysle ze mam kilku przyjaciol z ktorymi zawsze bedzie mnie cos
    laczylo.
    Tylko jakos tak smutno ze juz razem nie pojezdzimy a tyle jeszcze do
    zwiedzania.
    Wszyscy w kolo zenia sie, dzieci wychowuja. Teraz kiedy zasmakowalem
    naprawde dalekich wyjazdow szeregi kolegow z ktorymi taki wyjazd dobrze by
    smakowal topnieja w zastraszajacym tepie. "Ostatni mohikanin" wczoraj
    na moich oczach motocykl rozpierniczyl w drobiazgi i tak sierota chyba
    zostane;)*.

    >PS Bileta na Łopenersa zbyc musialem gdyz tornister mnie ciagnie gdzie
    >indziej, ale i tak sie spotkamy jak przyjade do Sybiego na wymiane
    >kapci ;)

    O kurde to chyba musze strych posprzatac abyscie mieli gdzie zwloki rzucic;)
    --
    Pozdr
    Sybi

    *) Nic mu sie nie stalo! Tylko szlifnal na dupie a motocykl pierdyknal w
    jakis
    beton wiec kupa gruzu tylko zostala.

  • 65. Data: 2010-06-27 22:13:18
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Don najpierw Cie na tor nie zaprosilem teraz masz problem ze Ci nie
    > rozwinalem fenomenu Pilawy.

    Nie mam, nudzę się. Poza tym Pilawa jakoś mnie nie ujęła, więc byłbym
    ostrożny z nadużywaniem słowa fenomen. No chyba, że o innej Pilawie mówisz.

    > Ja Ciebie nie mam w dowodzie wpisanego zebym Ci mial swiat objasniac.

    Fstszonsajonce, idę nad fjord się wyżalić.

    > Nie mowiac juz o tym ze to cos bedzie okolo 2-giej rocznicy jak olales
    > moje o ile jak pamietam ze 3 razy powtarzane zaproszenie.

    To jak już tak dramatyzujesz publicznie, to ja najmocniej przepraszam,
    ale nie kojarzę o co kaman, bo kilka rewolucji w życiu miałem przez
    ostatnie 2 lata.

    Zapytałbym, czy byłbyś łaskaw przypomnieć, ale dam spokój, chyba jakiś
    nie w nastroju jesteś.

    Żeby nie było niemotocyklowo - mijałem dzisiaj na autostradzie kilka
    grupek motocyklistów - podróżników, harlejowców, itp. Ale największe
    wrażenie robiła grupka ok. 10 motocyklistów na singlach a'la coffe
    racery. Jednak ta cała cywilizacja zabija ducha motocyklizmu, nikt już
    takich nie produkuje...

    pozdr z północy Danii
    DP
    TL-S

  • 66. Data: 2010-06-28 07:54:14
    Temat: Re: bez moto [OT]
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2010-06-28 00:08, Sybi pisze:
    > U?ytkownik "Kefir" napisa?:
    >>
    > Najlepiej to miec zone i przyjaciol;)

    A jeszcze lepiej przyjaciela i kilka zon ! :>

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 67. Data: 2010-06-28 11:26:28
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

> [...]

    > naprawde dalekich wyjazdow szeregi kolegow z ktorymi taki wyjazd dobrze by
    > smakowal topnieja w zastraszajacym tepie.

    Sybi - Tobie to latwo mówic, jak masz córki w wieku polowy tu
    piszacych... :-P Daj "opoznionym w rozwoju" dojsc do Twego wyniku -
    uppsss... error! to niemozliwe! ;-)

    A poza tym - troche w duchu prawa karmicznego - dajmy pocieszyc sie
    innym (moja byla). Nowy wlasciciel byl wczoraj: zachwycony, wdzieczny i
    zadowolony na maxa. Lubimy sie przeciez dzielic radoscia z innymi, bo
    ona potem wraca do nas wzmocniona, prawda..? ;-)

    p.s.(no chyba, ze glosujesz na tego drugiego)

    --
    pozdr, pj
    ostatnio gsx1300r

  • 68. Data: 2010-06-28 15:32:20
    Od: Magic <m...@w...pl>

    (pj) pisze:
> [...]
    > zadowolony na maxa. Lubimy sie przeciez dzielic radoscia z innymi, bo
    > ona potem wraca do nas wzmocniona, prawda..? ;-)

    Ciekawe, w przypadku byłych żon jest podobnie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['].
    weFAQ&v=qvj

  • 69. Data: 2010-06-28 23:34:52
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "(pj)" napisał:
    > Sybi - Tobie to latwo mówic, jak masz córki w wieku polowy tu piszacych...
    > :-P Daj "opoznionym w rozwoju" dojsc do Twego wyniku - uppsss... error!
    > to niemozliwe! ;-)

    No dobra wrócimy do tematu za nascie lat;)

> [...]
    > zadowolony na maxa. Lubimy sie przeciez dzielic radoscia z innymi, bo ona
    > potem wraca do nas wzmocniona, prawda..? ;-)

    O matko! To Ty juz calkiem odmieniony jestes!
    Ale Ci sie porobilo po tym slubie!!;))
    Chcesz sobie zasluzyc na jakas wielka radosc czy jak?;)

    > p.s.(no chyba, ze glosujesz na tego drugiego)

    A ić!
    Cobys mnie potem szantazowal zdjeciami z PKTBSZ 2009?;)
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 70. Data: 2010-07-03 20:52:46
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2010-06-28 09:54, Piotr May pisze:

    > A jeszcze lepiej przyjaciela i kilka zon ! :>

    OO!! to doobre jest:)!

    a do PJ nieważne kiedy, nie ważne czym..ale wróciszzz.. wszyscy wracają
    bez ideologii, bez robienia z tego wiary.
    Bo fajnie jest czasem po zapierdalać,posiedzieć w garażu i
    podłubać,potaplać się w błotku..jak kto lubi..

    Nie zakładam się,bo się nie przyznasz oficjalnie:)

    P.S.a swoją szosą Zulanowisko 2040 może być ciekawym i niezłym wyzwaniem
    jeśli mój wózek inwalidzki z silnikiem od gsxr tam się dotelepie:))

    Pozdro
    Tomek
    Biały VFRanek