  • 51. Data: 2010-06-25 10:35:03
    Temat: Re: bez moto
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:

    >Phi... moj wnuk od wczoraj wazy 7 kg :)

    A to stary chlop byc musi;) Moja wnuczka jest zupelnie swieza;)
    Taaa, zloty z wnukami, Pio tego nie przetrzyma...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 52. Data: 2010-06-25 10:36:14
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:

    >Nie chwal dnia przed zachodem
    >i zony przed smiercia.

    Jak to bylo w ty piosence? "kazda zona jest pierwsza itd"...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 53. Data: 2010-06-25 11:48:28
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    jarek67 napisał(a):
    > A mnie zapierdalanie przestalo bawic. za to dawno, bardzo dawno temu
    > zaczela brac gore ciekawosc, co jest za kolejnym zakretem, gdzie idzie
    > ta droga co w nia wlasnie nie zakrecam, czy tez taka, kolo ktorej
    > przejezdzam 30 lat i jeszcze nie wiem gdzie ona sie konczy.

    Amen.
    A najgorsze jest to, ze tych drog, kolo ktorych przejezdzam od xx lat
    jest w cholere...
    --
    zbigi
    i stopka zastepcza.

  • 54. Data: 2010-06-25 11:50:36
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Jacot napisał(a):
> [...]
    I wcale nie musi

    > Mam podobnie... Strzez sie, to niebezpieczny moment. To lubi tak
    > zostac do konca, dla Ciebie za wczesnie a uwazam, ze nawet dla mnie za
    > wczesnie;)

    U mnie etap garazowy stoi w punkcie urzadzania garazu i planowania, w
    ktorym miejscu, ktory ze zgromadzonych sprzetow bedzie dlubany ;)

    > BTW: Mowilem juz, ze "dzis sam jestem dziadkiem"?;)

    Hmm... Taki mlody dziadek? :)
    Gratulacje - nie moge sie doczekac, kiedy osobiscie. :)

    --
    zbigi
    i stopka zastepcza.

  • 55. Data: 2010-06-25 14:20:16
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Jacot pisze:

    > A to stary chlop byc musi;) Moja wnuczka jest zupelnie swieza;)
    > Taaa, zloty z wnukami, Pio tego nie przetrzyma...

    Etam, po prostu będzie się nie pojawiał bardziej.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['].
    weFAQ&v=qvj

  • 56. Data: 2010-06-25 14:37:07
    Od: Uni Wroc Bezpieczenstwo narodowe Gr1 <u...@g...com>

    Elou!
    On 25 Cze, 09:13, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > A wiesz czemu? Bo oni sobie ten motocyklizm kupili. I jeszcze nie
    > lizneli klasyki. Wiec maja stosunek uzytkowy. A niech se maja, co mnie
    > to. Ja ciagle szukam i jest to zajebiste. Teraz mam etap garazowy i w
    > ogole se nie wyobrazam zycia bez jakiegokolwiek motura. I wcale nie musi
    > jezdzic.

    Kurdi, elyto ;) co se nie kupila tylko osobiscie i z pietyzmem
    wystugala. Dlubanie w garazu czy jazda, wszystko jedno, to super
    ucieczka przed codziennoscia i trudno wyobrazic sobie zycie bez tego,
    ale nie moze byc najwazniejsza rzecza w zyciu, na Tryglawa!

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 966/660

  • 57. Data: 2010-06-25 14:47:02
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Uni Wroc Bezpieczenstwo narodowe Gr1 pisze:

    > --
    > Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 966/660

    Uff, już myślałem że to jakiś troll.

  • 58. Data: 2010-06-25 16:27:28
    Od: "Paszczak" <p...@p...onet.pl>

    Czesc.

    > Taaa, zloty z wnukami, Pio tego nie przetrzyma...
    >
    > --
    > Pozdrowionka
    > Jacot M10

    Z wnukami lub bez, zlot motodziadkow to jest słuszna koncepcja i naturalny cykl
    życiowy grupy ;)
    Inne miasta niech sie wpisują.

    Pozdr...

    Paszczak
    TDM

  • 59. Data: 2010-06-25 19:28:48
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Don Pedro pisze:

    > Jak na siłę słów

    Don najpierw Cie na tor nie zaprosilem teraz masz problem ze Ci nie
    rozwinalem fenomenu Pilawy.
    Ja Ciebie nie mam w dowodzie wpisanego zebym Ci mial swiat objasniac.
    Nie mowiac juz o tym ze to cos bedzie okolo 2-giej rocznicy jak olales
    moje o ile jak pamietam ze 3 razy powtarzane zaproszenie.

    KJ

  • 60. Data: 2010-06-25 19:34:56
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    --
    Tytus
    żółta motorynka

    Jasiu jutro do Lublina smigam - pokrecic sie troche.
    Operator KHI wymietkl - stwierdzil ze za mala reda jak na jego transatlantyk
    Podobno nawet bedzie mozliwosc wziecia nauk u instruktora.
    Jakby co to nr tel znasz - ok 14 start

    --
    Tytus
    żółta motorynka