  • 41. Data: 2010-06-25 06:52:23
    Temat: Re: bez moto
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Don Pedro pisze:

    > Ja na ten przykład byłem w Pilawie w ostatnią sobotę. I co (bo kontekst
    > umyka)?

    Moze zacznij myslec samodzielnie a nie o wszystko pytac ?

    KJ

  • 42. Data: 2010-06-25 06:54:22
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-06-24 12:31, Kefir pisze:
    > Elou!
    > [...] jedna rzona lepsza
    > niz kilku przyjaciol ;)

    Zlota mysl preclo - dekady! :-)

    --
    pozdr, pj
    ostatnio gsx1300r

  • 43. Data: 2010-06-25 06:57:44
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kefir pisze:
    > jedna rzona lepsza
    > niz kilku przyjaciol ;)

    Jak jedna to tak.

    KJ

  • 44. Data: 2010-06-25 07:13:07
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Jacot napisał(a):
    > Dla wielu chocby tu bywajacych, jesli nie dla wiekszosci,
    > motor jest jedna z zabaw mlodosci, co przejdzie jak odra

    A wiesz czemu? Bo oni sobie ten motocyklizm kupili. I jeszcze nie
    lizneli klasyki. Wiec maja stosunek uzytkowy. A niech se maja, co mnie
    to. Ja ciagle szukam i jest to zajebiste. Teraz mam etap garazowy i w
    ogole se nie wyobrazam zycia bez jakiegokolwiek motura. I wcale nie musi
    jezdzic.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 45. Data: 2010-06-25 08:22:07
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Moze zacznij myslec samodzielnie a nie o wszystko pytac ?

    Jak na siłę słów, to Ci się zadziwiająco interpunkcja sypie.
    I łyknij coś na zgagę ;)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 46. Data: 2010-06-25 09:05:04
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

> [...]
    >Teraz mam etap garazowy i w ogole se nie wyobrazam zycia bez jakiegokolwiek motura.

    Mam podobnie... Strzez sie, to niebezpieczny moment. To lubi tak
    zostac do konca, dla Ciebie za wczesnie a uwazam, ze nawet dla mnie za
    wczesnie;)
    BTW: Mowilem juz, ze "dzis sam jestem dziadkiem"?;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 47. Data: 2010-06-25 09:14:52
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    Kefir pisze:
> [...]

    "(pj)"
    Zlota mysl preclo - dekady! :-)

    Nie chwal dnia przed zachodem
    i zony przed smiercia.

    Tytus z fabryki

  • 48. Data: 2010-06-25 09:29:55
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Kamil Nowak 'Amil'
    Teraz mam etap garazowy i w ogole se nie wyobrazam zycia bez jakiegokolwiek
    motura. I wcale nie musi jezdzic.

    Z etapu garazowego najfajniejsze jest piwo, no i to ze sie z niego wyrasta i
    kupuje japonie jesli ktos lubi jezdzic...
    A i po nim pozostaje nieco praktyki ktora pozwala hamowac sie przed
    preclowaniem

    *** "Jacot"
    BTW: Mowilem juz, ze "dzis sam jestem dziadkiem"?;)

    Phi... moj wnuk od wczoraj wazy 7 kg :)

    Tytus z fabryki

  • 49. Data: 2010-06-25 10:10:30
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Jacot napisał(a):
    > Mam podobnie... Strzez sie, to niebezpieczny moment. To lubi tak
    > zostac do konca, dla Ciebie za wczesnie a uwazam, ze nawet dla mnie za
    > wczesnie;)

    Spoko spoko, czasami jezdze po bulki :)
    ale "tworzenie" jest kurwa zajebiste :)

    > BTW: Mowilem juz, ze "dzis sam jestem dziadkiem"?;)

    Mam gratulowac? A kto jest ojcem? ;-)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead