    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 10 Nov 2014 07:29:36 -0800 (PST)
    Subject: Re: bateria Canon NB-6L
    From: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 listopada 2014 16:03:56 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

    > nie, wiesz cena ładowarki i nie podoba mi się że nie można ładować
    > akumulatora w aparacie przez zasilanie go z usb tylko potrzebna jest
    > oddzielna ładowarka.
    >
    > Idealnie byłoby żęby aparat zachowywał się jak komórka czyli działał
    > zasilany z usb i w międzyczasie ładował akumulator.
    >
    > --
    > Piotrek
    >
    > Let me see your war face. You have got a war face?

    W Sony to samo. Nie da się podłączyć pod USB żeby ładował. Mam inny problem.
    Zamiennik akumulatora niedrogi 50 zyli. Ale nic mi po nim bo potrzebuję zasilania
    sieciowego. Oczywiście jest do kupienia. Prawie 400 złotych. W Pentaxie jest gniazdo
    do podłączenia zewnętrznego zasilacza. Nie musi być oryginalny. W sumie dwa aparaty i
    nie mogę zrobić tego co chcę bo ten co ma zasilanie sieciowe nie ma funkcji tego co
    ma zasilanie bateryjne. Trzepie mnie jak pomyślę że Sony za zasilacz do aparatu chce
    370 złotych. Za tyle da się telewizor kupić.