  • Data: 2014-11-11 15:10:02
    Temat: Re: bateria Canon NB-6L
    Od: "Tmek" <T...@d...ek> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zachariasz Dorożyński" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:58b498aa-6c8b-4448-92e9-e6d23a6563d7@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 10 listopada 2014 16:03:56 UTC+1 użytkownik PiteR
    napisał:
    >W Sony to samo. Nie da się podłączyć pod USB żeby ładował. Mam inny
    >problem. Zamiennik akumulatora niedrogi 50 zyli. Ale nic mi po nim bo
    >potrzebuję zasilania >sieciowego. Oczywiście jest do kupienia. Prawie 400
    >złotych. W Pentaxie jest gniazdo do podłączenia zewnętrznego zasilacza. Nie
    >musi być oryginalny. W sumie dwa aparaty i >nie mogę zrobić tego co chcę bo
    >ten co ma zasilanie sieciowe nie ma funkcji tego co ma zasilanie bateryjne.
    >Trzepie mnie jak pomyślę że Sony za zasilacz do aparatu chce 370 >złotych.
    >Za tyle da się telewizor kupić.

    Jak poszukasz, to w okolicach scianki lub zamkniecia kieszeni na aku jest
    albo uchylany fragment albo zaslepka szerokosci kilku mm.
    Sluzy to wyprowadzeniu przewodu, ktory z jednej strony wychodzi z zasliacza
    a z drugiej przylituwany jest do stykow aku w pustym pojemniku po ogniwach.
    I masz swoje zasialnie. Koszt budowy to pozyskanie starego aku lub
    zaminennika za 20zl.
    Czyli robisz cos w ten desen, wypuszczajac kabel w obudowie aku kolo
    szczeliny na przewod.
    Tylko tu byla niepotrzebna zabawa w dorabianie calego klocka zamiast
    wykorzystanie starego aku.
    http://www.forumastronomiczne.pl/index.php?/topic/35
    29-zasilacz-do-canona-atm/

    A propo 3 styku. W sony cos tam sie na nim dzieje.

    Przy czym wsadzenie aku chinczyka, powoduje dodatkowy bonus w postaci
    pokazywania ilosci szacowanego czasu pracy na baterii przez aparat.

    Normlanie na zwyklych oryginalnych aku nie ma tej informacji, jest tylko
    ikonka baterii.
    Chyba ze kupi sie drozsza wersje oryginala z funkcja infolitchium.

    Tmek