  • Data: 2012-10-21 19:22:07
    Temat: Re: bateria
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message
    news:50842b73$0$1318$65785112@news.neostrada.pl...

    > Potencjalny kupujący. Jeden uzna, że nie ma i ominie szerokim łukiem, inny
    > zobaczy to, co chce zobaczyć - że ten ciąg cyferek i literek jest
    > wystarczającą specyfikacją. kupi i zostanie z ręką w nocniku. Bo jak złoży
    > reklamację, że ta przykładowa bateria nie ma tych blisko 5 Ah, to
    > sprzedawca wyrucha go śmiechem. Bo on obiecywał tylko "bardzo dużą
    > pojemność". Tyle.

    No to o co Ci właściwie chodzi?

    > Nie, bo wykładnia tego, co jest przedmioten aukcji, leży w gestii
    > sprzedawcy podczas rozpatrywania twojej reklamacji. Ty mu możesz skoczyć i
    > nadmuchać. Ewentualnie sam zatrudnić owe szacowne grono prawników i
    > ekspertów.

    No to o co Ci właściwie chodzi?

    > To nie jest moja opinia, to jest napisane czarno na białym. Chyba, że
    > ciebie nic nie przekona, że białe jest białe a czarne jest czarne.

    Interpretacja że napis "bateria 4950mah" jest pustą nazwą a nie
    pojemnością jest Twoją subiektywną opinią. W mojej, również
    subiektywnej, opinii ten napis indentyfikuje pojemność baterii.

    > Tu jest grupa dyskusyjna a nie kółko wzajemnej adoracji
    > i każdy pyskuje we własnym imieniu.

    Podzieliłem się swoją własną obserwacją że w pojedynkę utrzymujesz
    stanowisko, dla mnie dziwne, że napis "bateria 4950mah" nie niesie
    informacji o jej pojemności. Ty protestujesz że nie jesteś jedyny, więc
    pytam: pokaż mi kogoś kto zabrał głos w tym wątku a myśli jak Ty.

    > Ze sklepu, gambeto. Jest to standardowa żaróweczka do latarki, stosowana
    > jeszcze przez nasze babcie. Ale jak jesteś takim lebiegą, że nie potrafisz
    > kupić zwykłej gwintowanej żaróweczki, to kup taką:
    > http://www.conrad.pl/Żarówka-ksenonowa-Barthelme,-P1
    3.5s,-3,6-V,-0,75-A,-2,7-W,-przeźroczysta.htm?websal
    e7=conrad&pi=720151
    > I przestań strugać głupka.

    :-)
    Głupkiem to bym się czuł dopiero gdybym zapłacił 8zł za żaróweczkę
    do testowania wątpliwej jakości bateryjki za 9zł :-)

    > Owszem. Normalnemu człowiekowi taki pomiar wystarczy do oszacowania,
    > czy dana bateria choćby zbliżyła się do deklarowanej przez ciebie
    > pojemności. Panu inżynierowi sprawia to kłopot? Widać czytanie książek
    > popularnonaukowych w dzieciństwie na nic się zdało. Było czytać bajki, jak
    > normalne dzieci.

    Ale co to ma do rzeczy w tym temacie? Sprzedawca, jak będzie chciał,
    wciąz się może wykręcić od odpowiedzialności bardzo łatwo...

    > A tobie wałkarze dobrze płacą za tak żarliwą obronę, najmimordo?

    Widzę, że idziesz w epitety...