  • Data: 2012-10-22 09:25:23
    Temat: Re: bateria
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" napisał:

    > Czyli twierdzę że sprzedawca świadomie lub nieświadomie
    > sprzedaje baterię sugerując kupujących w błąd co do jej pojemności.

    Ach, to już nie podając tylko sugerując? Widzę, że coś w końcu zaczyna
    do ciebie docierać. Szkoda, że zajęło ci to aż tydzień. A może tylko
    tydzień...

    > Przyznasz chyba że jest to bardziej zgodne z prawdą niż Twoje
    > wydumane kawałki o tym, że nie ma tam nigdzie nic o pojemności?

    Widzę, że w tym amoku epistolograficznym zapomniałeś, o czym
    dyskutujesz. Dla ułatwienia przypomnę zdanie, do którego się
    przyczepiłeś bez sensu:
    "Nigdzie wszak w opisie aukcji nie napisał, że oferowana bateria ma
    pojemność 4950 mAh ;-)"
    Po raz ostatni wzywam - pokaż paluszkiem, gdzie *w opisie* aukcji
    sprzedawca podał pojemność oferowanej baterii. Podał, a nie zostawił
    napalonym jeleniom i niedorobionym inżynierom pole do snucia domysłów.

    JoteR