  • Data: 2012-10-22 03:56:42
    Temat: Re: bateria
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message
    news:50846ace$0$1295$65785112@news.neostrada.pl...

    > Wyjaśniłem to dostatecznie jasno. Nie mam niestety wpływu na to, jak
    > zinterpretują to autonomiczne intelektualnie trolle, podpinające się bez
    > sensu pod wątek, którego zrozumienie najwyraźniej ich przerasta.

    Podpiąłem się aby polemizować z Twoją subiektywną tezą
    podając Ci moją subiektywną tezę do przemyślenia...

    > Czyli twierdzisz, że sprzedawca oferuje baterię o pojemności 4950 mAh?
    > To już wiadomo, skąd się biorą jelenie na (za przeproszeniem) Allegro.
    > I żerujący na nich wałkarze.

    Czyli twierdzę że sprzedawca świadomie lub nieświadomie
    sprzedaje baterię sugerując kupujących w błąd co do jej pojemności.
    Przyznasz chyba że jest to bardziej zgodne z prawdą niż Twoje
    wydumane kawałki o tym, że nie ma tam nigdzie nic o pojemności?

    Nie epitet? Epitet.