  • Data: 2012-10-20 15:27:21
    Temat: Re: bateria
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message
    news:50828cbe$0$1225$65785112@news.neostrada.pl...

    > Głupa rżnięcie też zajęcie...
    > W obronie wałkarza straszyłeś mnie procesem, więc czekam na pozew
    > przeciwko mnie i połowie grupy alt.pl.allegro. Cały czas czekam...

    Znowu nie zrozumiałeś... Nie straszyłem Ciebie pozwem który ja
    miałbym Ci złożyć lecz ktoś, kto poczuł się obrażony że nazwałeś
    go oszustem bez widocznej przyczyny.

    > No właśnie tego *nie napisał*. Cały czas czekam, aż pokażesz to
    > paluszkiem.
    > Już od wielu postów.

    > Tak się może nazywać cokolwiek. Również bateria do łazienki.

    A więc dalej nie rozumiesz. Przykre.

    > Podałem ci sznurek. Aha, zapomniałem, że niewygodne strony u ciebie się
    > nie otwierają.

    Otwierają się, ale nie podałeś żadnej "specyfikacji".
    Podałeś link do ogłoszenia sprzedaży.
    Takiego samego jak omawiamy w tym wątku.
    A że jest ciut zgrabniej napisane to nie znaczy że jest tam "specyfikacja".

> [...]
    > aukcyjnym".
    > Szkoda, że tak szybko zmyłeś się z a.p.a., może dłuższy tam pobyt
    > uświadomiłby ci, jak należy czytać opisy aukcji na polskim (za
    > przeproszeniem) Allegro. Doświadczenia z ebaja czy inszego amazona nie
    > mają tu żadnego zastosowania. Tu w razie draki nie masz żadnego punktu
    > zaczepienia, sprzedawca nigdzie cię nie zapewnił, że sprzedaje baterię o
    > *pojemności* 4950 mAh; on oferuje do sprzedaży baterię o *nazwie* "Siemens
    > 4950MAH POLIMER" o "bardzo dużej pojemności", więc
    > z reklamacją na drzewo lub do producenta.

    Jakiego punktu zaczepienia? Jakiej reklamacji?
    Chcesz żeby ktoś Ci uwzględniał reklamacje na baterię 700mAh
    sprzedawaną świadomie i celowo jako baterię 4950mAh?
    To Ty bardziej naiwny jesteś niż ten kto przez pomyłkę ją kupiłby... :-)