  • Data: 2009-04-13 11:25:40
    Temat: Re: banalna sprawa... beznadziejna sprawa...
    Od: Tomaszek <t...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Kruk pisze:
    > Sorry, ale to nie ma prawa być wina monitora związana z "32-bitowym
    > koloerm". Po prostu na wejściu nie ma czegoś takiego jak 32-bitowy
    > kolor. Może miałeś jakąś felerną kartę, która w tym trybie generowała
    > zły sygnał.

    Z innym monitorem było wszystko OK.

    > A co to ma wspólnego z głębią koloru?

    Nic. W wątku omawiamy możliwe przyczyny zaistniałej sytuacji. Przecież
    wyraźnie podkreśliłem: "Sprawa odświeżania"

    > W normalnym systemie zobaczę działający monitor. W systemie, który
    > potrzebuje "sterowników do monitora" możliwe, że nic nie zobaczę.

    Niekoniecznie, zapewniam Cię, że niekoniecznie.Nie jestem w stanie
    powiedzieć jakimi to się rządzi regułami.
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|