  • Data: 2009-04-15 14:30:49
    Temat: Re: banalna sprawa... beznadziejna sprawa...
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <b...@i...pl> napisał:

    > I to jest sprawa, ktorej nie rozwiazalem - nie wiem czemu.

    Domyślam się... ;->
    Parę dni przed świętami usiłowałem włączyć jakiegoś starego Durona na równie
    starej Shuttle, który to zestaw działał jeszcze miesiąc temu. Nic, żadne
    prośby, groźby, dopychanie kabli, wymiana pamięci, grafiki i zasilacza nie
    robiły na nim wrażenia, żadnego dźwięku ani obrazu, tylko wiatrak szyderczo
    kręcący łopatkami. Przechodząca obok współpracowniczka, widząc mnie
    gapiącego się ponuro w ciemny ekran, zagadała coś, opierając się przy tym
    wdzięcznie o obudowę stojącego na biurku trupa. I w tym momencie ów zewłok
    BIPNĄŁ. Ot tak, ni z gruchy ni z pietruchy, po czym mrugnął porozumiewawczo
    monitorem i żwawo zaczął odliczać pamięć. I od tej pory działa za każdym
    razem od pierwszego kopa, pomimo szarpania za kable, wyginania płyty i
    podważania kart oraz pamięci. Co równie dziwne, działa klawiatura USB pomimo
    że po resecie CMOS-u stosowna opcja była "Disabled". Cóż, pozostaje zarówno
    ten jak i Twój przypadek zaliczyć do kategorii rzeczy niewyjaśnionych ;-)

    JoteR