  • Data: 2009-04-13 19:55:13
    Temat: Re: banalna sprawa... beznadziejna sprawa...
    Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pala, ale monitor nie reaguje - czarny ekran. Monitor na pewno jest ok, bo
    > stary komputer na tym starym monitorze - dziala.

    czy ten kineskopowy to nie przypadkiem LG Flatron 17'' ? Jeżeli tak to one
    bardzo często jakimś cudem gryzą się z Asusami i komputer nie rusza.
    Ostatnio temat przerabiałem na płycie Asus jakieś 7 lat temu ale wtedy po
    podłączeniu Flatrona do karty graficznej płyta główna krzyczała głosem
    pc-speakera "no cpu installed". Do tej pory nie mam pojęcia co mogło być
    powodem ale z tamtym Flatronem nie szło odpalić tamtego komputera. Z każdym
    innym monitorem komp chodził prawidłowo tak samo tamten Flatron nie obsadzał
    żadnego innego komputera.