    Date: Wed, 17 Oct 2012 19:55:33 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: badania techniczne za tanie
    <507ee152$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <507eea09$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2012-10-17 19:25, J.F pisze:

    > Bo to ty mozesz spowodowac wypadek gdzies miedzy wydaniem PJ, a
    > dostarczeniem decyzji ze niewazne bylo.
    > A wtedy ubezpieczyciel sie radosnie wypnie, tzn upomni o regres.

    Nie ode mnie. Ja dopełniłem obowiązków ze swojej strony.

    > No dobra - ty juz moze nie, ale twoje dzieci moze to spotkac.

    A jaka to różnica? W sumie idąc tym tropem, to trafiło to na mojego
    Tatę. Był obowiązek (bezprawny zresztą) wymiany PJ. Poszedł, złożył.
    Później poszedł po odbiór i się okazało, że urzędowo to on ma nieważne
    uprawnienia, ponieważ mimo tego, że kiedyś dawno temu dostał PJ
    bezterminowe, to obecnie w aktach brak badań lekarskich. Znaczy
    ile lat jeździł bez uprawnień, 40? Tyle teoretyzowania (choć sytuacja
    autentyczna). Na Niego to nie trafi, ponieważ jakiś czas temu odszedł
    do lepszego świata, ale na mnie nadal może - póki co żyję i mam się
    w sumie dobrze.

    > Chociaz ... jak sie policjanci upra, to moze i ty zarobisz za duzo
    > punktow, pojdziesz na egzamin, zdasz, a w zasadzie to tylko tak ci sie
    > bedzie wydawalo ze zdales :-)

    Policjanci mogą się upierać jak chcą - wątpię bym do końca życia
    zebrał tyle, co wystarczy w przeciągu roku do zatrzymania PJ.
    A nawet gdybym trafił na takiego z artykułu, to jak napisałem
    wcześniej, nie mój problem - ja swoich obowiązków dopełniłem.

    > Czyli policji nie wezwiesz, sam tez nie poprosisz o okazanie, a taki
    > przypadek to chyba nie az taka wielka rzadkosc :-)

    Rzadkość, nie rzadkość - paranoikiem nie jestem, nie będę każdego
    podejrzewał.