  • Data: 2012-10-18 00:56:23
    Temat: Re: badania techniczne za tanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 17 Oct 2012, Artur Maśląg wrote:

    > Nie ode mnie. Ja dopełniłem obowiązków ze swojej strony.

    Odpowiedzialność to nie kara - w zależności od konkretnego
    przepisu może być związana z winą, ale wcale nie musi.
    "Bez winy" a nie ma uprawnień.
    Kary nie będzie, ale to nie to samo co brak skutków cywilnoprawnych.

    > Później poszedł po odbiór i się okazało, że urzędowo to on ma nieważne
    > uprawnienia, ponieważ mimo tego, że kiedyś dawno temu dostał PJ
    > bezterminowe, to obecnie w aktach brak badań lekarskich. Znaczy
    > ile lat jeździł bez uprawnień, 40? Tyle teoretyzowania (choć sytuacja
    > autentyczna).

    Ale to teoretyzowanie nabiera znaczenia praktycznego, jeśli
    coś się zdarzy, np. wypadek, a druga strona o tym wie i postanowi
    wykorzystać (bo oczywiście w wersji że również nie wie nic
    się nie stanie).

    pzdr, Gotfryd