  • Data: 2012-10-18 08:18:28
    Temat: Re: badania techniczne za tanie
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-17 14:06, Iksiński pisze:

    > Wystarczy, że wyeliminują z działania te stacje, które podbijają dowody
    > rejestracyjne bez względu na stan samochodu.
    > Uczciwe stacje będą miały więcej klientów, a diagności ze strachu przed
    > karą będą rzetelnie sprawdzali stan samochodów.

    Skupmy się na tym "rzetelnie". Co to znaczy?
    Dlaczego oni sprawdzają duperele, które nie mają wpływu na
    bezpieczeństwo? Niech sprawdzą światła, hamulce i zawieszenie.
    Ostatecznie spaliny. Koniec.

    Po co te dodatkowe duperele? Pamiętam, jak raz za gaśnicę mnie chcieli
    uwalić - i uwalili. Na gaśnicy był termin " marzec roku xxxx". Byłem
    pierwszego marca i pan uznał, że termin minął. Po rozmowie z jego szefem
    (który trzymał stronę pracownika) uznałem, że więcej tam nie pojadę.
    Stracili klienta, który serwisował u nich w ciągu 10 lat 4 samochody. Z
    powodu nadgorliwego diagnosty.

    --
    MN