  • Data: 2024-08-06 17:03:30
    Temat: Re: awaryjne zasilenie samochodu
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.08.2024 o 16:11, Piotr Gałka pisze:

    > Moja ciekawość Świata bardziej koncentruje się na przykład na tym jak
    > oni do diaska ustalają skład atmosfery planety okrążającej gwiazdę
    > odległą od nas o wiele lat świetlnych niż na tym, czy w kluczyku/pilocie
    > kolegi ukryty jest fizyczny kluczyk, czy nie.
    > Ani ja nigdy nikogo o to nie spytałem, ani nikt z moich znajomych mnie o
    > to nie zapytał.

    Też lubię wiedzieć takie informacje ale jednak bardziej trafiają do mnie
    te przyziemne lub te, które mogą być pomocne w życiu codziennym:)

    > Jak niby obserwacja miałby pozwolić komuś to zauważyć? Baterię w
    > kluczyku wymieniam w zaciszu domowym (tylko wtedy widać ten kluczyk).
    > Otwór pod klamką na kluczyk jest specjalnie tak ukrywany, aby był nie
    > zauważany. Miałbym iść od samochodu do samochodu i dokładnie oglądać ich
    > klamki od strony kierowcy?

    Ja sobie czasem czytam instrukcje obsługi, różnych samochodów. OK, nie
    każdy posiada coś takiego przy zakupie samochodu dla siebie, często już
    używanego ale instrukcje są w sieci i można sobie przeczytać. W moich
    samochodach bywało, że wielu rzeczy nie wiedziałem i sobie doczytałem,
    odkrywając często ukryte opcje, które nie są takie oczywiste. YT też
    wskazuje wiele rzeczy, jak wymienić sobie filtr kabinowy (i w ogóle,
    gdzie on jest) do wymiany żarówek, cokolwiek...kopalnia wiedzy :)

    > Pozory mylą.
    > Skoro w kluczyku mam ukryty fizyczny klucz to choć z daleka nie widać
    > zamka w drzwiach to gdzieś przecież musi być.
    >
    > U mnie przycisk "Start" działa tylko pod warunkiem, że kluczyk jest 'w
    > pobliżu'. Wydawało by się w związku z tym, że samochodu nie da się
    > uruchomić w przypadku całkowitego rozładowania baterii w kluczyku. Nic
    > bardziej mylnego.

    Właśnie takie informacje były w linku, który podałem. To właśnie część
    instrukcji obsługi :)

    --
    Pixel(R)??