  • 11. Data: 2010-05-07 20:44:19
    Temat: Re: awaria ogrzewania tylnej szyby
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:hs1eve$lls$1@inews.gazeta.pl...

    > Wymienia ci szybe i pewnie zacznie przeciekac ;-) To ja juz wole klejem
    > zalatac przerwana wiazke ;-)

    Oj tam od razu cieknąć. Nie można chyba źle przykleić szyby? To znaczy wiem
    że wszystko można, ale żeby aż tak? :)

    Nie wiem ile w tym prawdy, ale czytałem opinie o klejach przewodzących, że
    mają
    różne parametry, tj. od rozgrzewania punktowego szyby do całkowitej
    rezystancji. Co więcej kiepsko z ich trwałością na zarysowania.
    Ewentualnie - jest coś na bazie miedzi, żeby mi się strasznie nie odcinało
    wizualnie
    czy tylko te srebrne?

    Pzdr
    Paweł

  • 12. Data: 2010-05-08 14:53:28
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > rezystancji. Co więcej kiepsko z ich trwałością na zarysowania.
    > Ewentualnie - jest coś na bazie miedzi, żeby mi się strasznie nie odcinało

    Z tego co widzialem jak sam "latalem szybe" to sa tylko srebrne. Ale
    wizualnie tego nie zauwazysz - przeciez to bedzie prostakat o wymiarach
    kilka mm na kilka mm.

    Pozdrawiam
    Dysiek