  • Data: 2009-10-12 10:51:17
    Temat: Re: awaria monitora\grafiki
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Sokół pisze:

    > Chyba dostawę, a nie zakup.

    Tak.

    3

    > A dlaczego miałby nie działać?

    > Oczywiście. A jeśli nie, to z jakichś innych powodów, ale
    > na pewno nie dlatego, że masz w komputerze dysk SATA. To
    > już wpływ ruchów skrzydeł motyli na Bahamach jest bardziej
    > prawdopodobną przyczyną niepowodzenia.

    Dzięki.

    Podpowiedz mi jeszcze jaka karta pamięci do komputera będzie najlepsza i
    możliwie najtańsza.
    Mam w komputerze Smart Media/XD, Compact Flash I/II, MMC/SD, Memory
    Stick/Pro.
    Siedziałaby sobie w komputerze i służyła jako dodatkowy dysk ze zdjęciami
    i plikami.
    Tyle jest w sklepach internetowych różnych kart, że nie mogę się połapać,
    która by pasowała do moich "stacji dysków".

    --
    animka