  • Data: 2009-10-12 19:22:59
    Temat: Re: awaria monitora\grafiki
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Sokół pisze:

    > Dlaczego karta pamięci do takiego zastosowania? Jak na archi-
    > wum to pojemność będzie zdecydowanie za mała. Dlaczego nie
    > chcesz trzymać tych zdjęć i plików po prostu na dysku twar-
    > dym?

    Są karty pamięci też 16 GB, ale drogie. Nie wiem jaka by najlepiej
    pasowała do któregoś z czytników w moim komputerze. Skoro mam te czytniki
    to chciałabym je jakoś wykorzystać :-) Pliki oczywiście trzymam na dysku,
    (także na płytach dvd), który ma 250 GB pojemności, ale byłby sobie
    zawsze widoczny jeszcze jeden dysk :-)

    --
    animka