-
Received: by 10.52.28.83 with SMTP id z19mr691147vdg.20.1346965283506; Thu, 06 Sep
2012 14:01:23 -0700 (PDT)
Received: by 10.52.28.83 with SMTP id z19mr691147vdg.20.1346965283506; Thu, 06 Sep
2012 14:01:23 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.x
s4all.nl!xs4all!newspeer1.nac.net!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dc
a.giganews.com!nntp.giganews.com!b19no1295427qas.0!news-out.google.com!da15ni85
1qab.0!nntp.google.com!b19no1295423qas.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.
googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 6 Sep 2012 14:01:23 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <504868fa$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=84.10.68.33;
posting-account=PaElgBAAAABb-ygmxmtjdVrnJi2B0VjT
NNTP-Posting-Host: 84.10.68.33
References: <k0liqs$e8r$1@inews.gazeta.pl>
<5...@g...com>
<504868fa$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <9...@g...com>
Subject: Re: autostrada szybciej
From: w...@h...com
Injection-Date: Thu, 06 Sep 2012 21:01:23 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 104
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2465516
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 6 września 2012 11:13:03 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
> Użytkownik napisał w wiadomości grup
>
> > http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,12323048,
Bramki_na_A4__Do_40_minut_czekania.html
>
>
>
> >Wiele innych rzeczy jest robione dla różnych lobby (kasa, korupcja,
>
> >przekręt), o tyle nie mogę zrozumieć kto i co zyskał na tym (Kapsch?)
>
> >, że nie zrobiono przejazdu automatycznego. W
>
>
>
> Alez jest.
Co jest? Przecież musze stanąć ze 140 km/h do zera przed zamkniętym szlabanem i
czekać aż, zechce się on otworzyć. Jedyne różnica pomiędzy płatnością ręczną jest że
nie muszę otwierać szyby.
> >USA przejeżdżam 65 mph przez bramkę I-Pass Express i transponder jest
>
> >sczytywany.
>
>
>
> A jak nie masz transpondera to co sie dzieje ?
Jeśli urządzenie nie zarejestruje odczytu przy przejeździe pojadu przez bramkę to
system najpierw rozpoznaje rejestrację i jeśli ten numer rejestracyjny pojazdu jest
zarejestrowany w bazie i są środki na koncie to wysyłany jest automatycznie mail do
właściciela, żeby stawił się w biurze bo jego transponder jest prawdopodobnie
uszkodzony, a oni go sprawdzą i ewentualnie wymienią.
Jeśli natomiast pojazdu nie ma w bazie to jest "violation" i kara.
Prawidłowe sczytanie jest potwierdzone niebieskim światłem.
Dodam jeszcze że żeby unikać korków to korzystanie z bramek automatycznych jest
tańsze niż przy płatności ręcznej. Wszystkie przejazdy przez bramki widać na koncie
internetowym. Jeden transponder może być na 3 pojazdy. Mogę przekładać na kilka
samochodów w rodzinie.
Jak masz jakieś pytania to chętnie odpowiem. System działa od wielu lat w stanie
Illinois. Wcześniej nazywał się I-Pass, ale trzeba było zwalniać - ale nigdy
zatrzymywać do zera! Teraz poprawili elektronikę i nazywa się I-Pass Express i możesz
walić z pełną prędkością przez bramkę.
> >Dlaczego u nas nie mogły być pasy ekspresowe do naliczania opłat????
>
> >Skoro nie można tu posądzić nikogo o przekręt to znaczy, że jest to
>
> >nieuctwo i nieudolność urzędników i inżynierków z GDDKiA.
>
>
>
> Moze jednak troche wyzej, a moze przeprowadzono analize kosztow i
>
> wyszlo ze tak jest najlepiej.
> Bo przypominam ze GD zaczela od bezszlabanowego naliczania oplat dla
>
> ciezarowek na kilku drogach krajowych ... i tym odcinku A4 chyba tez.
>
> Czyli Kapsch potrafi.
>
> Sa pasy "pospieszne", mozesz sobie kupic transponder do automatycznego
>
> otwierania szlabanow, niedawno byla promocja dla osobowych - 70 zl.
Dobrze, że napisałeś "pospieszne" w cudzysłowie. Bo najpierw muszę odstać w kolejce.
A i tak zawsze muszę czekać przed szlabanem. Po co ten szlaban?
> >Dlatego ja korzystam z drogi 94. Dużo taniej (mniej paliwa, brak
>
> >opłat), a czas ten sam.
>
>
>
> A skad dokad ? Bo na dluzsza trase to raczej autostrada szybsza. Tzn
>
> bez postojow na bramkach.
>
> Ale tez te 40 minut to szczyt szczytow. Natomiast 15 sie juz czesciej
>
> zdarza.
Różnie. Kraków - Dąbrowa Górnicza - Kraków, Zgorzelec - Kraków, i Żagań - Kraków.
W Auto - Moto był test. 2 identyczne samochody jechały Zgorzelec Kraków. Czas wyszedł
prawie ten sam, co oznacza że się nie opłaca stać na bramkach.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.09.12 23:15 RoMan Mandziejewicz
- 07.09.12 01:20 J.F.
- 07.09.12 01:37 J.F.
- 07.09.12 08:48 RoMan Mandziejewicz
- 07.09.12 10:04 Michal Jankowski
- 07.09.12 11:44 J.F
- 07.09.12 12:12 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=