  • 11. Data: 2010-11-15 19:14:45
    Temat: Re: Re: autostrada - maksymalna długo ć odcinka prostego 2000m ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 15 Nov 2010, Bydlę wrote:

    > Ograniczenie prędkości maksymalnej do 5 km/h ocali tysiąc bazylionów istnień
    > ludzkich.

    Co ciekawe, jest prawdopodobne, że statystyka z okresu kiedy 5kmp/h
    wymagało gońca (z flagą) przed pojazdem to potwierdzi :|
    Ale ja nie o tym.

    > Ograniczenie prędkości maksymalnej do minus 3 km/h naprodukuje bazylion
    > istnień ludzkich.

    W kwestii formalnej (cóż na to poradzę, taki dzień).
    Przyjąwszy iż skuteczność szkód na ciele w razie wypadku jest
    proporcjonalna do energii, a tym samym kwadratu prędkości
    pojazdu, Twoją ostatnią tezę można w wiadomym celu zwinąć
    w rulonik... ;P

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2010-11-15 19:54:13
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > proporcjonalna do energii, a tym samym kwadratu prędkości
    > pojazdu, Twoją ostatnią tezę można w wiadomym celu zwinąć

    Nie znasz się.

    Przy prędkości minus 3 km/h ogromna większość kierowców powie "p...lę,
    nie jadę".
    A z p...lenia wiadomo co wychodzi...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 13. Data: 2010-11-15 20:16:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-15 19:54, Massai pisze:

    > Nie znasz się.
    >
    > Przy prędkości minus 3 km/h ogromna większość kierowców powie "p...lę,
    > nie jadę".
    > A z p...lenia wiadomo co wychodzi...

    O to to to - proponuję także lobbing za całkowitym zakazem używania
    świateł w samochodach. Znakomita "większość powie "p...lę,
    nie jadę".
    A z p...lenia wiadomo co wychodzi... "

    Doświadczenie z "20 stopniem zasilania" dowodzi, że to działa...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 14. Data: 2010-11-15 21:38:00
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > O to to to - proponuję także lobbing za całkowitym zakazem używania
    > świateł w samochodach. Znakomita "większość powie "p...lę,
    > nie jadę".

    A ilu bedzie Yossarianow? "Zgas swiatla i dodaj gazu, tak jedzie sie
    lepiej!" ;-)

    --
    Axel

  • 15. Data: 2010-11-15 22:29:58
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-15 19:14:45 +0100, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> said:

    > Co ciekawe, jest prawdopodobne, że statystyka z okresu kiedy 5kmp/h
    > wymagało gońca (z flagą) przed pojazdem to potwierdzi :|

    Nie. Pierwszy motoryzacyjny trup powstał (a właciwie: padł) przy
    prędkości poniżej 5 kmh.
    :-)

> [...]
    > proporcjonalna do energii, a tym samym kwadratu prędkości
    > pojazdu, Twoją ostatnią tezę można w wiadomym celu zwinąć

    Jakich szkód?
    W tym rozumowaniu rachujemy liczbę żywych i martwych.
    Prędkości nie podstawiamy do wzoru, a tylko notujemy jej wartość.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 16. Data: 2010-11-15 22:59:09
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Bydlę napisal:
    > Nie. Pierwszy motoryzacyjny trup powstał (a właciwie: padł) przy
    > prędkości poniżej 5 kmh.
    > :-)

    Wliczasz ten murek, który w roku 1771 skasował Cugnot? ;)

    Dla przypomnienia:
    http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Fardi
    erdeCugnot20050111.jpg&filetimestamp=20050112185455

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 17. Data: 2010-11-15 23:00:13
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Axel napisal:
    > A ilu bedzie Yossarianow?
    > "Zgas swiatla i dodaj gazu, tak jedzie sie lepiej!" ;-)

    Wszyscy Egipcjanie? ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 18. Data: 2010-11-15 23:59:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 15 Nov 2010, Bydlę wrote:

    > Nie. Pierwszy motoryzacyjny trup powstał (a właciwie: padł) przy prędkości
    > poniżej 5 kmh.
    > :-)

    No i teraz odnieś to do ludności ;) (a co sobie liczbą pojazdów
    zawracać głowę :P)

    > Jakich szkód?
    > W tym rozumowaniu rachujemy liczbę żywych i martwych.

    Współczynnik "dobrze trafionych" do trafionych ogółem też
    może być, tg(v)^2 pewnie dobrze odda kształt krzywej.
    Z wnioskiem jak poprzednio.

    > Prędkości nie podstawiamy do wzoru, a tylko notujemy jej wartość.

    Ależ notujemy, obok "udanych wypadków"!

    > :-)

    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2010-11-16 00:32:51
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-15 22:59:09 +0100, Jacek_P <L...@c...edu.pl> said:

    > Wliczasz ten murek, który w roku 1771 skasował Cugnot? ;)

    Prawie.
    Pamiętam opis przejechania człowieka (najlepiej oddaje typoweg trupa
    komunikacyjnego tamtych lat, bo pod powozy, furmanki czy rozszalałe
    konie tak się ówczas wpadało) pojazdem gnającym jakieś cztery wiorsty
    na pacierzy z półtorasta...
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 20. Data: 2010-11-16 00:35:40
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-15 23:59:50 +0100, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> said:

    > Współczynnik "dobrze trafionych" do trafionych ogółem też
    > może być, tg(v)^2 pewnie dobrze odda kształt krzywej.

    Ale my tylko trupy liczymy - więc nie ma podstawiania prędkości do wzoru.
    :-)

    I skoro przy dodatnich trupów mnóstwo, to przy ujemnych (jest późno,
    alkohol rozgrzał me cielsko, w głowie milutko rauszyk urzęduje, więc
    stosujemy prostą proporcyą) trupy muszą być ujemne!
    ;-)

    --
    Bydlę