  • Data: 2011-02-08 09:32:11
    Temat: Re: autoparkowanie VW
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-02-07, Papkin <s...@s...net> wrote:

    > a jaka jest prawda - oni sami wiedza, czy szefowie google pozwoliliby odwozic
    > swoje pociechy do przedszkola - I do not think so :)

    Teraz na pewno nie, przecież to dopiero testy są.

    > Siedzial czlowiek ok, testy, jasne ale nadal to notka prasowa od monopolisty,
    > nie ufam takim do konca.

    Przecież od paru postów w kółko powtarzam: daj im jeszcze kilka lat.

    > ale mozesz sie poderwac do gory

    Pod warunkiem, że zdążysz, masz paliwo, drugi samolot nie poderwie się
    w górę, wszystko jest sprawne etc.

    > ok nie bedziemy sie sprzeczac, czekam na salonowe wersje automatycznych
    > pojazdow. Ah, na pewno beda miec GPS, auto mapa (ta suka) kilka razy chciala
    > bym jechal droga dla ZETORA. Czy automatyczny pojazd bedzie tak inteligentny
    > zeby sie nie dac wrobic? (nawet ja raz sie dalem namowic na taka przejazdzke...
    > ale zawieszenia ani miski nie urwalem na szczescie).

    To jest trywialne do rozwiązania od strony technicznej.

    > No i przekonaj jeszcze ludzi by takimi samochodami chcieli jedzic albo
    > inaczej - byc wozonym.

    Będą chcieli. Taki samochód może zawieźć Cię do pracy w centrum i wrócić
    na parking, odwieźć Cię z imprezy, wrócić po żonę, zapewni płynniejszy
    ruch, etc, etc.

    > Nie mowie ze tego nie ma, widzialem na discovery ale w
    > obecnej chwili te pojazdy poruszaly sie na zamknietym i pustym osiedlu z dosc
    > zolwimi predkosciami i chyba (jesli dobrze pamietam) jakos tak kangurkiem. I
    > byly ze 2-3 na torze. Do tego dalmierz laserowy i kupa pudelek na samochodzie -
    > jak takie auto sie myje :D? Nie upchniesz dalmierza ( tej konstrukcji) pod
    > maska, trzeba by na okolo takie dac a to znow podnosi stopien komplikacji. Aha
    > kompy zajmowaly caly bagaznik :)))

    Pierwsze komputery zajmowały po kilkadziesiąt metrów kwadratowych, a
    moja obecna komórka z prockiem 1GHz wciąga nosem wszystkie naraz.

    > Lazik na marsa to tez ktos strzelil jak kula w plot, nikomu by zycia lazik nie
    > zabral,

    Ale parę miliardów dolarów by zostało stracone - to naprawdę wpływa na
    procedury bezpieczeństwa.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski