  • Data: 2011-02-04 20:19:21
    Temat: Re: autoparkowanie VW
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > strasznie mnie to ciekawi, widzieliście gdzieś na youtube jakieś filmiki
    > z tego jak volkswageny samoczynnie parkują równolegle i prostopadle?
    > ciekawa sprawa... jak to działa?
    Wpisz sobie w google (video)"automatic park" lub "auto park" i oglądaj.
    Co do działąnia to auto daje rade zaparkować i nawet w nic nie przywali
    jeśli chodzi o auta przed i za "koperta". Natomiast jeśli ulica jest
    wąska to przywali w auto zaparkowane po drugiej stronie jezdni lub
    słupek, barierkę itp przeszkodę przodem auta podczas skręcania i cofania
    - było to testowane na Superbie w TVN Turbo i na BBC tyle, że chyba na
    Lexusie bądż Toyocie.
    ps. ja tam wole jak sam decyduje co i jak zrobic w aucie i z autem :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde