  • 71. Data: 2010-07-08 11:40:38
    Temat: Re: auto do 30 tys tanie w utrzymaniu na gaz
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > nawet sprzeglo dziala bez zarzutu..wszystko jeszcze orginalne.
    > Podejrzewam ze przy 220tys twoj benzyniak na gazie wyzionie ducha.

    300tys astra II 2.0l 16v + gaz
    na gazie 100k
    jezdzi cacy

  • 72. Data: 2010-07-08 12:11:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Massai pisze:

    > Teoretycznie tak, ale czasem przy wyprzedzaniu się przydaje jednak
    > trochę więcej dynamiki.
    >
    > Miałem parę stresujących sytuacji nim...

    Źle wyprzedzałeś ;)

    A'propos wyprzedzania - regularnie mam coś takiego, że trafia się ktoś,
    kto koniecznie musi wszystkich wyprzedzać, robi to agresywnie i
    nerwowo... a potem i tak jedzie 30m dalej ;)

    Ostatnio wyprzedzam już tylko traktory i rowerzystów... oraz
    kapeluszników jadących wolniej niż motorowery.

    Różnica w czasie dojazdu jest pomijalna.

  • 73. Data: 2010-07-08 20:42:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 07 Jul 2010 12:37:01 +0200, Andrzej Lawa wrote:

    >Koniecznie. I trzeba o nich pamiętać, bo inaczej pojawiają się problemy.
    >Ale jeśli się pilnuje paru rzeczy więcej i wykonuje pewne dodatkowe
    >rytuały sypać się nie powinno... JEŚLI.

    Nie wiem o czym piszesz - na gazie jezdzilem chyba z 8 lat :-)

    >To jakieś nowe konstrukcje?

    Nie, nowe to juz chyba nie :-)

    >Wiesz... 5l/100km oleju napędowego po 4.50zł a 12l/100km gazu po
    >2.10zł... Nawet nie chce mi się liczyć tej różnicy ;)

    Teraz ci sie nie chce, a potem wychodzi brutalna prawda - ropy pali 7,
    a moglby palic 10l gazu :-)

    >No i jak już myślisz o przeróbkach, to może diesel zasilany starą
    >fryturą albo innym odpadowym olejem spożywczym? Instalacja
    >filtrująco-ogrzewająca w podobnej cenie, co gazowa, a o ileż
    >przyjemniejszy zapach ;)

    A masz smazalnie frytek i moze jeszcze jakas wirowke w garazu ?

    J.

  • 74. Data: 2010-07-08 22:22:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 07 Jul 2010 14:30:02 +0200, Andrzej Lawa wrote:

    >A dlaczego ma być współczesny i doładowany??

    Zeby to bylo fajne auto, a nie oszczedne i to by bylo na tyle zalet
    :-)

    J.

  • 75. Data: 2010-07-08 22:32:48
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Teraz ci sie nie chce, a potem wychodzi brutalna prawda - ropy pali 7,
    > a moglby palic 10l gazu :-)

    Piękne słowa.
    Ostatnio się przesiadłem z VW Polo 1.0 na VV Golf 1,6 (oba benzyniaki).
    Ile się to nie nasłuchałem jakoby silnik 1.6 spalał tyle co 1.0, i że
    kolegom z większymi silnikami pali tyle samo co mi z 1.0.

    A prawda wyszła taka, że 1.0 palił 6/100 a silnik 1.6 pali 7,5 (na tych
    samych prawie miejskich trasach - jazda nieślamazarna raczej szybka) ....
    W pierwszym za 150 zł robiłem 450 km a w drugim już tylko 350 ...
    Niby różnica niewielka, ale jednak bije po kieszeni ....

    P.S. Ciekawostka - mój pierwszy samochód Cienias 700 palił tyle samo co
    teraz VV Golf 1,6 .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 76. Data: 2010-07-08 22:34:43
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > Niby różnica niewielka, ale jednak bije po kieszeni ....
    >
    > P.S. Ciekawostka - mój pierwszy samochód Cienias 700 palił tyle samo co

    Reasumując cudów nie ma ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/