eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmatak krótkich sygnałów.Re: atak krótkich sygnałów.
  • From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Subject: Re: atak krótkich sygnałów.
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <kfokim$7df$1@news.dialog.net.pl> <kfrc59$qcj$1@cougar.axelspringer.pl>
    <51213fdc$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@l...institute.com>
    <512156e0$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 17 Feb 2013 22:25:58 +0000
    Message-ID: <yl7jnpi9gznl$.dlg@lepper.institute.com>
    Approved: Mis Uszatek
    X-Face: *^$-l{vB(N|.;3lf$|Uzh\4SDh|^'^H4Ws!agJ*3nMKYcu\),kk#7._XPhv}C+qj2#Jx^^0
    @+{L_tCP_.KMml({*t[N^Z8[~'kn<O5s_18x+Os-ai?\ou:dw1f@qYWT6@ah~*92<,q{n\P3Sr8b$(
    B!#6wJQtkQaAI!R"=&l?a
    X-No-Archive: yes
    NNTP-Posting-Host: 86.150.242.38
    X-Trace: news.home.net.pl 1361139958 86.150.242.38 (17 Feb 2013 23:25:58 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 21
    X-Authenticated-User: w...@t...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mai
    l
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1042021
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 17 Feb 2013 23:16:56 +0100, JoteR napisał(a):

    > Co do krótkich lub głuchych - zgoda. Odniosłem jednak wrażenie, że Bydlę
    > miało na myśli wszystkie niezrealizowane z różnych powodów połączenia.

    Ale nawet wielkie korporacje póki co jeszcze nie przykuwają ludzi do
    komórek. Możesz mieć telefon w kurtce albo na biurku pod stosem papierów.
    Możesz miec dzwonek narastający i po prostu nie usłyszeć. Jeżeli to nie
    jest przypadkowy telefon, to chyba każda rozsądna osoba spróbuje jeszcze
    raz, w szczególności w godzinach pracy.

    ZWŁASZCZA, że jeżeli to jest kontakt od - załóżmy - klienta, takiego
    którego ty nie masz w książce, to być może on też nie wie do jakiej osoby
    dzwoni (bo dzwoni - załóżmy - do firmy). Co oznacza, że po drugiej stronie
    może być też kobieta. A jak powszechnie wiadomo, do kobiety trzeba dzwonić
    dwa razy. Raz, żeby znalazła telefon w torebce i drugi raz, żeby odebrała

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: