  • Data: 2013-02-17 23:25:58
    Temat: Re: atak krótkich sygnałów.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 17 Feb 2013 23:16:56 +0100, JoteR napisał(a):

    > Co do krótkich lub głuchych - zgoda. Odniosłem jednak wrażenie, że Bydlę
    > miało na myśli wszystkie niezrealizowane z różnych powodów połączenia.

    Ale nawet wielkie korporacje póki co jeszcze nie przykuwają ludzi do
    komórek. Możesz mieć telefon w kurtce albo na biurku pod stosem papierów.
    Możesz miec dzwonek narastający i po prostu nie usłyszeć. Jeżeli to nie
    jest przypadkowy telefon, to chyba każda rozsądna osoba spróbuje jeszcze
    raz, w szczególności w godzinach pracy.

    ZWŁASZCZA, że jeżeli to jest kontakt od - załóżmy - klienta, takiego
    którego ty nie masz w książce, to być może on też nie wie do jakiej osoby
    dzwoni (bo dzwoni - załóżmy - do firmy). Co oznacza, że po drugiej stronie
    może być też kobieta. A jak powszechnie wiadomo, do kobiety trzeba dzwonić
    dwa razy. Raz, żeby znalazła telefon w torebce i drugi raz, żeby odebrała

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.