  • Data: 2013-02-18 00:05:31
    Temat: Re: atak krótkich sygnałów.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message
    news:51214b95$0$1225$65785112@news.neostrada.pl...

    > "Docent, nie teoretyzuj"

    No nie, ale bez jaj... jak dzwonię do swojego księgowego bo mam
    sprawę a on nie odbierze telefonu to nie oczekuje że mi oddzwoni
    jak nie zostawię wiadomości...

    Czy Ty jesteś taki desperados że podnieca Cię każdy dzwonek
    bo sądzisz że to będzie interesant? Jak nie zostawił wiadomości
    to znaczy że nic ważnego, albo zadzwoni później- relax, poczekaj :-)