  • 11. Data: 2011-03-21 17:46:48
    Temat: Re: astra vs. vectra - który tańszy?
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 21 Mar 2011 17:41:49 +0100, kamil d napisał(a):

    > Takich chyba nie było ani w jednej ani w drugiej. Afair jedynie 1.6 8v.

    Dokłanie 8V byy jedynie wybrane jednostki po pojemnościach 1,4 i 1,6.

    Jednostki benzynowe o pojemnościach 1,8 ; 2,0 i 2,2 były 16V(silniki
    kolizyjne)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 12. Data: 2011-03-21 21:37:40
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > O tym zupełnie zapomniałem - Vectra B jest ocynkowana w całości dopiero od
    > FL, czyli od MY 1999

    nie do końca
    polifty miały zabezpieczenie antykorozyjne, ale nie było to cynkowanie
    blach.
    rdzewieje tak samo jak przedlift

    Jacek

  • 13. Data: 2011-03-21 22:42:15
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "huri_khan"

    > Dokłanie 8V byy jedynie wybrane jednostki po pojemnościach 1,4 i 1,6.
    >
    > Jednostki benzynowe o pojemnościach 1,8 ; 2,0 i 2,2 były 16V(silniki
    > kolizyjne)

    Dzięki za sprostowanie

  • 14. Data: 2011-03-22 09:16:09
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-03-21 21:37, *Jacek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > nie do końca

    Nieomal dałbym się pociąć :)
    Jak wchodziła wersja FL to nawet pytałem o to znajomych i tak mi
    powiedzieli.

    > polifty miały zabezpieczenie antykorozyjne, ale nie było to cynkowanie
    > blach.

    Chętnie się o tym coś więcej dowiem :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 15. Data: 2011-03-22 20:40:54
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    > Nieomal dałbym się pociąć :)
    > Jak wchodziła wersja FL to nawet pytałem o to znajomych i tak mi
    > powiedzieli.

    i wiesz co? byłbys dzisiaj pocięty :)

    > Chętnie się o tym coś więcej dowiem :)

    wejdź na dowolne forum vectrowe, czy to vectra-unlimited czy vkp, wpisz w
    wyszukiwarke ocynk i już.

    Jacek