  • 1. Data: 2011-07-31 08:30:09
    Temat: asistance na 2 tygodnie - dzis jakie, gdzie?
    Od: s2p <s...@o...pl>

    witam

    Proszę o wasze pozytywne pomysły odnośnie zakupienia dzisiaj assistance.
    Jadę z Wrocławia do Splitu/Chorwacji, na dwa tygodnie.

  • 2. Data: 2011-07-31 08:40:23
    Temat: Re: asistance na 2 tygodnie - dzis jakie, gdzie?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-31 08:30, s2p pisze:
    > witam
    >
    > Proszę o wasze pozytywne pomysły odnośnie zakupienia dzisiaj assistance.
    > Jadę z Wrocławia do Splitu/Chorwacji, na dwa tygodnie.

    Ja zakupiłem w Mbanku na miesiąc za 17zł nie wykorzystałem na szczęście
    więc nie powiem jak z jakością usług ale OWU jest całkiem ciekawe.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-07-31 08:51:57
    Od: s2p <s...@o...pl>

    W dniu 2011-07-31 08:40, Lewis pisze:

    > Ja zakupiłem w Mbanku na miesiąc za 17zł nie wykorzystałem na szczęście
    > więc nie powiem jak z jakością usług ale OWU jest całkiem ciekawe.

    tez kupiłem ale średnio w nie wierze w europie

  • 4. Data: 2011-07-31 09:03:06
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    s2p wrote:

    > tez kupiłem ale średnio w nie wierze w europie

    Znajdź kogoś, kto korzystał.
    W sumie limity są 1500zł - co może się zepsuć
    w trasie takiego co się nie zmieści w tej cenie
    - powiedzmy, że 350 euro?
    (tylko naprawa, bo części sam płacisz)

  • 5. Data: 2011-07-31 09:09:28
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-31 09:03, cef pisze:

    > Znajdź kogoś, kto korzystał.
    > W sumie limity są 1500zł - co może się zepsuć
    > w trasie takiego co się nie zmieści w tej cenie
    > - powiedzmy, że 350 euro?
    > (tylko naprawa, bo części sam płacisz)

    Zaczynając od jakiejś dupereli typu przebita opona na całkowitej
    destrukcji silnika kończąc, wszystko się może zdarzyć w trasie,
    najchętniej takie rzeczy dzieją się jakieś 2000km od domu ;)

    Ale jak za 17zł można mieć minimalny spokój duszy gdy w momencie jakieś
    mało istotnej usterki zrobią nam to za free dlaczego nie?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 6. Data: 2011-07-31 09:17:52
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Lewis" <"lewisa[tnij] wrote:

    > Zaczynając od jakiejś dupereli typu przebita opona na całkowitej
    > destrukcji silnika kończąc, wszystko się może zdarzyć w trasie,
    > najchętniej takie rzeczy dzieją się jakieś 2000km od domu ;)

    Wymiana opony nie będzie raczej droższa niż 350 euro.
    Całkowita destrukcja silnika? Nie bardzo sobie to wyobrażam -
    jeśli auto ogólnie jest w stanie technicznym przy którym właściciel
    decyduje się na taki wyjazd.

    PS
    Miałem kiedyś przypadek bliski takiej destrukcji, ale wynikało to
    z braku kontroli wskaźników.

  • 7. Data: 2011-07-31 09:30:53
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-31 09:17, cef pisze:

> [...]
    > decyduje się na taki wyjazd.
    >
    > PS
    > Miałem kiedyś przypadek bliski takiej destrukcji, ale wynikało to

    To mało widziałeś, czasami w całkowicie sprawnym silniku lubi sobie
    korbowód wyjść bokiem jak ktoś nieco przesadzi, albo panewka się obróci ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 8. Data: 2011-07-31 09:45:04
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Lewis" <"lewisa[tnij] wrote:

    > To mało widziałeś, czasami w całkowicie sprawnym silniku lubi sobie
    > korbowód wyjść bokiem jak ktoś nieco przesadzi, albo panewka się
    > obróci ;)

    Może i tak. Pytałem raczej o zdarzenia statystycznie częstsze.

  • 9. Data: 2011-07-31 10:33:53
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Może i tak. Pytałem raczej o zdarzenia statystycznie częstsze.

    Pasek moze pojsc (np wada materialowa a nie przekroczenie terminow/zalecen),
    uszczelka pod glowica, kamien w szybe? Roznie bywa :)

  • 10. Data: 2011-07-31 13:55:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Jul 2011 09:17:52 +0200, cef napisał(a):
    > Całkowita destrukcja silnika? Nie bardzo sobie to wyobrażam -
    > jeśli auto ogólnie jest w stanie technicznym przy którym właściciel
    > decyduje się na taki wyjazd.

    no chyba ze laguna :-)

    > Miałem kiedyś przypadek bliski takiej destrukcji, ale wynikało to
    > z braku kontroli wskaźników.

    No i sam widzisz - dluga trasa, troche zmeczenia, skupienie na drodze .. i
    blisko destrukcji.

    J.