  • Data: 2015-01-06 17:30:51
    Temat: Re: arduino sensor
    Od: Tornad <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, January 6, 2015 10:41:01 AM UTC-5, Robert Wańkowski wrote:
    > "Tornad"
    > Jeżeli słyszę tętent kopyt to najprawdopodobniej są to konie, a nie zebry. A
    > jednak to były zebry. :-)
    > Robert

    Szla wycieczka waska sciezka. Ten idacy na koncu zawolal: hip! hip!
    Wycieczkowcze zgodnym chorem odkrzykneli - Hurra! I zostali stratowani przez
    stado hipopotamow. Tu sie trzeba smiac.

    Mam troche czasu; ciagle oczekuje na wartosciowe porady Najlepszych
    Elektronikow Polsce Centralnej i Poludniowo Wschodniej, skad pochodze.

    Wiec zainteresowalme sie tymi zebrami.
    Otoz odpowiedz nie jest taka prosta; to zalezy od warunkow biegu tych zwiarzat.
    Oba sa kopytnymi czyli koniowate, zatem po odglosie kopyt trudno byloby je
    rozroznic w terenie otwartym. Ale gdy teren bedzie zabudowany czy ogrodzony to
    ja od razu rozpoznam czy to sa konie czy zebry z zamknietymi oczami. Ciekawy
    jestes jak, prawda?

    Sluze wyjasnieniem. Swego czasu, we wczesnym stadium programowania komputerow
    pewien szef tego dzialu zapodal, ze daje premie 100 tys dolarow za fotografie
    zebry przeskakujacej przez plotek.
    No to chlopcy poszli do ZOO gdzie te zebry mieszkaly, na wybiegu postawili im
    plotek przez ktory zmuszone byly przeskoczyc. Czesc chlopcow zabawila sie w
    naganiaczy a druga czesc z kamerami gotowymi do strzalu czaila sie gdzies w
    zaroslach.

    Niestety, te zebry za chiny przez ten plotek przeskoczyc nie chcialy.
    One maja taki zwyczaj, ze nie skocza i juz. Przed tym plotkiem sie zatrzymywaly
    i nie baczac na naganiaczy zwracaly i o malo co ich nie stratowaly.

    Chlopcy musieli sie wziac do roboty i wykorzystujac zdjecia zebr biegnacych,
    zabrali sie do wymodelowania zebry skaczacej przez plot. I zrobili animacje,
    codla zoologow, ktorzy nie wiedzieli, ze to sa animacje, bylo wielkim zaskoczeniem.
    Ja cos w tym guscie kombinuje ale jak dotad nie widze chetnego do pomocy, ktorej
    potrzebuje.
    Pzdr
    Tornad