  • 1. Data: 2011-04-16 15:25:47
    Temat: aplikacja WM 6.0
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    konkretnie jakaś darmowa aplikacja do blokowania smsów, działająca na
    Windows Mobile 6.0, zna ktoś?

  • 2. Data: 2011-04-17 21:41:59
    Temat: Re: aplikacja WM 6.0
    Od: "MichaelData" <g...@p...ru>

    "Diabełson" wydumał(a) w wiadomości ID news:Rxiqp.5585$Y71.3296@newsfe17.ams2
    http://www.logic-unlimited.in/callfirewall.php

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 3. Data: 2011-04-18 14:32:29
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-04-17 23:41, MichaelData pisze:
    > "Diabełson" wydumał(a) w wiadomości ID
    > http://www.logic-unlimited.in/callfirewall.php

    sprawdze, a to co mi pisałeś na gg to się instaluje ale nie dziala, w
    każdym razie sękjó
    --
    Nie wszystko kupa co się świeci, nie wszystko złoto to co śmierdzi

  • 4. Data: 2011-04-20 00:41:36
    Od: "MichaelData" <s...@o...tonie.com>

    Diabełson wydumał(a) w news:0YXqp.25623$2W5.16818@newsfe16.ams2 :
    > sprawdze, a to co mi pisałeś na gg to się instaluje ale nie dziala, w
    > każdym razie sękjó

    Które? Na blokade fona czy na SMS?

    --
    MichaelData
    Sygnaturka sponsorowana:

  • 5. Data: 2011-04-20 08:25:22
    Od: Jonasz <n...@a...am>

    W dniu 2011-04-20 02:41, MichaelData pisze:
    > Diabełson wydumał(a) w news:0YXqp.25623$2W5.16818@newsfe16.ams2 :
    >
    > Które? Na blokade fona czy na SMS?

    inesoft phone