  • Data: 2009-08-19 11:20:13
    Temat: Re: aparaty z gps-em
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Wyszomirski pisze:

    > Osoba o umiejętnosci czytania choćby na poziomie 3 klasy szkoły

    A, i wszystko jasne - dotarłeś tylko do 3 klasy, więc nie wiesz m.in. że
    emituje od cholery.

    > podstawowej powinna być w stanie doczytac, że pisałem właśnie o latarce
    > włączonej.

    To po cholerę to dodatkowo zaznaczałeś? Redundancja spowodowana
    patologiczną upierdliwością?

    [ciach]

    > Nie - po prostu w odróżnieniu od Ciebie rozumuję racjonalnie i nie
    > staram się naginać rzeczywistości do narzuconej z góry tezy. Zarzuciłeś,
    > że przez moje gadanie o niezerowym prawdopodobieństwie zakłóceń osoby z
    > rozrusznikiem serca mogą mieć problemy z lataniem, więc Ci wskazałem, że

    Argh.... Ty złośliwie przekręcasz sens moich wypowiedzi, czy na prawdę
    aż tak głupi jesteś?

    [ciach]

    > Niestety to Ty jesteś kompletnym ignorantem w dziedzinie fizyki.
    > Zasadami fizyki klasycznej nie wszystko da się wyjaśnić.

    No cóż, powyżej uparcie twierdzisz, drogi głupku, że samoistne "zebranie
    się do kupy" szklanki, która chwilę wcześniej spadła ze stołu, jest
    możliwe :D

    > ROTFL!!!! Owszem, podczerwień też emituje (jak kazde ciało o
    > temperaturze wyższej od zera bezwzględnego)

    Ooo! Nauczyłeś się kopiować i wklejać cudze wypowiedzi!

    > ale fal elektromagnetycznych
    > o częstotliwościach radiowych emituje też dużo - i o takie właśnie fale
    > chodziło.

    A weź prześledź wątek od początku ;->

    > Cóż - popisuj się dalej - coraz bardziej się ośmieszasz. Oczywiście
    > zasilacze i przetwornice też emitują (a felerne często dużo silniej od
    > sprawnych), ale poza nimi jest w komputerze całkiem sporo innych źródeł
    > zakłóceń elektromagnetycznych.

    O pomijalnej mocy.

    [ciach]

    > Cóż - w tym momencie po raz kolejny wychodzi z Ciebie chamstwo, którym
    > usiłujesz zamaskować swoje braki w wiedzy.

    Przyganił kocioł garnkowi.

    > I może się zdziwisz, ale prawdopodobieństwo takich wydarzeń też jest
    > policzalne.

    Ciągle nie łapiesz różnicy pomiędzy "niezerowe prawdopodobieństwo" a
    "możliwe".

    I używasz modeli dość oderwanych od rzeczywistości.

    [ciach]

    > Dokształć się z rachunku prawdopodobieństwa - wtedy przestaniesz się śmiać.

    Patrz niżej.

    > Statystyka czasem prowadzi do bardzo dziwnych wniosków (np. statystyczny
    > obywatel Polski posiada około połowy penisa) ale akurat tę tezę byłoby
    > chyba dość trudno statystycznie uzasadnić.

    Dokładnie.