    From: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: aparaty z gps-em
    Date: Mon, 17 Aug 2009 16:11:09 +0200

    "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał:

    > Rozważanie ile fal EM emituje gps i jaki to ma wpływ na samolot jest
    > dużą przesadą, szczególnie w kontekscie innych urządzeń, których można
    > używać.

    Ależ ja nic nie rozważam - ja wiem, że emisja fal przez odbiornik gps jest
    bardzo słaba. Tym niemniej faktem jest, że pewną energię gps w postaci fal
    elektromagnetycznych emituje - i niektórzy się do tego czepiają.

    > Z tych z czarnej listy używałem z Lufthanzą bez protestów ze strony ich
    > zwykle aroganckiego personelu.

    Podejrzewam, że wszystko zależy od konkretnej załogi samolotu. Jedni nic nie
    powiedzą, inni zarządają wyłaczenia a jeśli odmówisz - potraktują Cię jak
    Rokitę.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)