  • 21. Data: 2012-05-01 23:35:59
    Temat: Re: aparat na komunie :-)
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-05-01 18:44:34 +0000, Slon <z...@g...com> said:

    > Konkurujesz z innymi w tym watku, aby pokazac, ze jestescie coraz bardziej
    > pokurwieni?

    Nie. Po prostu piszę prawdę. Nie obchodzę ramadanu, ani innego święta,
    tylko dla tego, że obchodzą go inni. Nie mam pretensji do sąsiadów, że
    nie obchodzę moich świąt.
    I nie znoszę jak na Boże Narodzenie wszyscy łącznie z komuchami co
    emigrowali, a wcześniej kablowali na swoich sąsiadów biegają po
    prezenty.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2012-05-01 23:36:43
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-05-01 21:07:29 +0000, GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> said:

    > Twój brak logiki wręcz powala.

    Jakiś dowód. Bo tezę zrozumiałem. Teraz wypada tego dowieść.

  • 23. Data: 2012-05-02 01:45:27
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości

    > Jakiś dowód. Bo tezę zrozumiałem. Teraz wypada tego dowieść.

    Człowiek chce właśnie zrobić prezent i się pyta o konkrety. Nie interesuje
    go aspekt moralny-religijny.

  • 24. Data: 2012-05-02 08:36:26
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-05-01 23:45:27 +0000, "Przemek Lipski"

    > Człowiek chce właśnie zrobić prezent i się pyta o konkrety. Nie interesuje
    > go aspekt moralny-religijny.

    Właśnie problem polega na tym, że go obchodzi, bo prezent ma być NA lub
    Z OKAZJI, a nie DLA.

  • 25. Data: 2012-05-02 08:37:44
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-05-02 07:16:47 +0000, januszek <j...@p...irc.pl> said:

    > W takim razie trzeba młodego jakoś dyskretnie podpytać o to co
    > sam preferuje ;)

    Ośmiolatka zapytać co preferuje fotografować?
    ROTFL

  • 26. Data: 2012-05-02 09:16:47
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    syriusz napisa?(a):

    > Poza tym widziałem jaką radochę młody miał, kiedy zdjęcia pstrykał żony
    > cyfrówką (choć ciężką jak dla niego).
    > Widziałem wtedy u niego chęć do eksperymentów z obrazem, który zaraz
    > mógł na LCD obejrzeć.

    W takim razie trzeba młodego jakoś dyskretnie podpytać o to co
    sam preferuje ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 27. Data: 2012-05-02 10:19:58
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 01/05/2012 18:24, syriusz wrote:

    > Nie "nie oszczędzi", lecz NIE POSKĄPI.
    > Bo komunijna szopka - biorąc pod uwagę środowisko w jakim dzieciak się
    > wychowuje - ważniejsza nawet niż same prezenty...
    > A Ty masz swoje dzieci i stanąłeś już przed podobnym dylematem?
    > Bo mam wrażenie, że tylko z nieco starszym dzieciakiem od swojego syna
    > rozmawiam...

    Mam swoje dziecko i do komunii ciągać jej nie będę. Ochrzczona jest
    wyłącznie dlatego, że matce bardzo na tym zależało.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 28. Data: 2012-05-02 10:22:44
    Od: kamil <k...@s...com>

> [...]
    > rozmawiam...

    Mam swoje dziecko i do komunii ciągać jej nie będę. Ochrzczona jest
    wyłącznie dlatego, że matce bardzo na tym zależało. Ma 5 lat i ani razu
    nie była ze święconką, żeby ludzie widzieli, z tym że ja z tego
    zakłamania prawie dekadę temu wyjechałem do kraju, gdzie ludzie nie
    indoktrynizują dzieciaków na siłę wydająć przy tym pół wypłaty tylko
    dlatego, że robią tak inni.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 29. Data: 2012-05-02 10:32:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    JA napisa?(a):

    > Ośmiolatka zapytać co preferuje fotografować?
    > ROTFL

    "Fotografować"??? Miałem na myśli ogólne preferencje dotyczące np marki,
    już posiadanych rzeczy pasujących do nowego gadzetu - coś jak:
    'bo kolega ma XYZ i jest cool'; 'bo koleżanka ma...'; 'bo widziałem taki
    z ekranem co miał...'; 'bo mam ładowarkę do AA i kartę SD więc przydałby
    się...' etc.

    ps. [ot] swoją drogą traktowanie ośmiolatka jako takiego, który nie ma
    własnych przemyśleń i preferencji bo "jest za młody" świadczy o głupocie
    dorosłego, który taki pogląd prezentuje.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 30. Data: 2012-05-02 10:33:32
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Tue, 1 May 2012 23:36:43 +0200, JA napisał(a):

    > Jakiś dowód. Bo tezę zrozumiałem. Teraz wypada tego dowieść.

    Pytający właśnie chce po prostu kupić dziecku prezent. I nie obchodzi go co
    myślisz na temat jego religijności. Właśnie dlatego zadał tu takie pytanie:
    o markę i model aparatu, a nie jak zachować się w kościele.

    --
    GLaF