  • 91. Data: 2012-05-03 20:00:50
    Temat: Re: aparat na komunie :-)
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-05-03 17:49:40 +0000, DoQ <p...@g...com> said:

    > O rety k..wa, jaka to straszna trauma dla dziecka - sakrament chrztu i
    > pierwsza komunia. Może byście się tak łaskawie nie wpierdalali i
    > pozwolili rodzicom decydować w jakiej wierze wychowują swoje dzieci co?

    Problem w tym, że nie wychowują ich w żadnej wierze, a z wiary innych
    robią jarmark. Czyli właśnie uczą swoje dzieci kołtuństwa i braku
    szacunku do innych.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 92. Data: 2012-05-03 20:05:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-05-2012 20:00, JA pisze:
    > Problem w tym, że nie wychowują ich w żadnej wierze, a z wiary innych
    > robią jarmark. Czyli właśnie uczą swoje dzieci kołtuństwa i braku
    > szacunku do innych.

    Za to ateiści są wzorem szacunku i szerokich horyzontów, co widać nawet
    w tym wątku. Nie wierzę - ale przypierdolę się ze swoją racją.

    --
    Pozdr.

  • 93. Data: 2012-05-03 21:55:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 03 May 2012 19:49:40 +0200, DoQ napisał(a):

    > O rety k..wa, jaka to straszna trauma dla dziecka - sakrament chrztu i
    > pierwsza komunia. Może byście się tak łaskawie nie wpierdalali i
    > pozwolili rodzicom decydować w jakiej wierze wychowują swoje dzieci co?

    Może łaskawie pozwolisz dzieciom wybrać świadomie religię?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ gg: 3524356

  • 94. Data: 2012-05-03 21:56:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 03 May 2012 20:05:27 +0200, DoQ napisał(a):

    > Za to ateiści są wzorem szacunku i szerokich horyzontów, co widać nawet
    > w tym wątku. Nie wierzę - ale przypierdolę się ze swoją racją.

    A u was murzynów biją?

    Uważam, że kazdy człowiek ma prawo wybrac religię lub jej brak świadomie.
    Indoktrynacja dzieci w religii katolickiej jest tak samo etyczna, jak
    hitlerjugend.

  • 95. Data: 2012-05-03 22:02:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Może łaskawie pozwolisz dzieciom wybrać świadomie religię?

    Użyj fiutka, zrób sobie swoje i jemu wpajaj swoje zasady. Bo na razie
    mądrzysz się w tematach ci nieznanych jak rasowy księżulo.

    --
    Pozdr.

  • 96. Data: 2012-05-03 22:04:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Uważam, że kazdy człowiek ma prawo wybrac religię lub jej brak świadomie.
    > Indoktrynacja dzieci w religii katolickiej jest tak samo etyczna, jak
    > hitlerjugend.

    Ty chyba masz jednak traumę.. W dzieciństwie skrzywdził Cię ksiądz na
    spółkę z policjantem czy jak?

    --
    Pozdr.

  • 97. Data: 2012-05-04 07:21:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-05-2012 07:44, januszek pisze:
    > Właśnie o spławianiu drewna rzeką słyszałem. Nie wiem jak to odnieść do
    > omawianej sytuacji.

    Czyli słowo spławiać jednak nie jest Ci obce. Spróbuj teraz użyć rozumu
    jak je odnieść... :)

    --
    Pozdr.

  • 98. Data: 2012-05-04 07:44:36
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    DoQ napisa?(a):

    > Ach jej, nie wiesz co to znaczy spławi? O spławianiu np. drewna rzeką
    > też nie słyszałeś?

    Właśnie o spławianiu drewna rzeką słyszałem. Nie wiem jak to odnieść do
    omawianej sytuacji.

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 99. Data: 2012-05-04 07:46:07
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    DoQ napisa?(a):

    > Ty chyba masz jednak traumę.. W dzieciństwie skrzywdził Cię ksiądz na
    > spółkę z policjantem czy jak?

    W takim razie ja mam taką samą traumę bo zgadzam się z tym co Adam wyżej
    napisał...

    j.

  • 100. Data: 2012-05-04 08:36:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    DoQ napisa?(a):

    > Czyli słowo spławiać jednak nie jest Ci obce. Spróbuj teraz użyć rozumu
    > jak je odnieść... :)

    Ksiądz zabija dziewczyne i wrzuca jak kłodę do rzeki? ;P

    j.