  • 101. Data: 2012-05-04 12:16:07
    Temat: Re: aparat na komunie :-)
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 3 May 2012 21:56:13 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Uważam, że kazdy człowiek ma prawo wybrac religię lub jej brak świadomie.
    > Indoktrynacja dzieci w religii katolickiej jest tak samo etyczna, jak
    > hitlerjugend.

    Porzuciłem KK w 5 klasie podstawówki tak sam z siebie i od tamtej pory
    jestem ateistą. Pierwszą Komunię przeżyłem i jakoś nie mam z tego powodu
    żadnej traumy. Nie popieram całej tej szopki wokół tej "imprezy", ale też
    nie uważam że to robienie dziecku jakiejkolwiek krzywdy. A jako pretekst do
    dania prezentu bardzo dobry.

    Henry

  • 102. Data: 2012-05-04 15:36:17
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 20:00:09 +0200, syriusz napisał(a):

    Nie wiem jakie ceny bo nie czytałem, ale zobacz ten artykuł:
    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=14785&aparat-na-
    pierwsza-komunie-poradnik-kupujacego-edycja-2012

    --
    Krasnal

  • 103. Data: 2012-05-04 19:55:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-05-2012 07:46, januszek pisze:
    > W takim razie ja mam taką samą traumę bo zgadzam się z tym co Adam wyżej
    > napisał...

    Bardzo mi przykro. Może obaj powinniście udać się do psychoterapeuty
    zamiast doszukiwać się anomalii u innych?

    --
    Pozdr.

  • 104. Data: 2012-05-04 19:56:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-05-2012 08:36, januszek pisze:
    > Ksiądz zabija dziewczyne i wrzuca jak kłodę do rzeki? ;P

    Skoro się upierasz i brniesz, to muszę jednak stwierdzić iż słownik jest
    ci obcy :)

    http://www.sjp.pl/sp%B3awia%E6

    spławiać

    1. przewozić drogą wodną przy wykorzystaniu prądu wody;
    2. potocznie: pozbywać się kogoś

    --
    Pozdr.

  • 105. Data: 2012-05-04 21:51:09
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    DoQ napisa?(a):

    > Bardzo mi przykro. Może obaj powinniście udać się do psychoterapeuty
    > zamiast doszukiwać się anomalii u innych?

    Ciekawi mnie dlaczego jesteś pewny, że ta, jak to nazwałeś: anomalia
    występuje po, że tak powiem: naszej stronie? ;)

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 106. Data: 2012-05-04 21:52:07
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    DoQ napisa?(a):

    [...]

    Ok - ale ja nie widzę sensu w tym, że On Ją spławił ;) mało tego - ja
    uważam, że taki scenariusz nie ma sensu w opisanej sytuacji ;)

    j.

  • 107. Data: 2012-05-04 22:46:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-05-2012 21:52, januszek pisze:
    > Ok - ale ja nie widzę sensu w tym, że On Ją spławił ;) mało tego - ja
    > uważam, że taki scenariusz nie ma sensu w opisanej sytuacji ;)

    Ok, skoro już wiesz co to znaczy spławił, to mogę Cię zapytać dlaczego
    uważasz że księżulkowi miałoby szczególnie zależeć na czyimś ślubie?

    --
    Pozdr.

  • 108. Data: 2012-05-04 23:40:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-05-2012 00:23, januszek pisze:
    > Gdybyś uważnie przeczytał co napisałem to pewnie zauważyłbyś, że ta
    > historia dzieje się w przyszłości, w której większość społeczeństwa jest
    > laicka i co za tym idzie gorliwa wyznawczyni jest dla każdego Proboszcza
    > niczym butelka wody na pustyni... ;)

    Jasne... ale co z tą butelką, zbawi go czy jak?

    --
    Pozdr.

  • 109. Data: 2012-05-04 23:45:45
    Od: Pawel Gancarz <y...@t...pl>

    W dniu 2012-05-04 22:46, DoQ pisze:

    > Ok, skoro już wiesz co to znaczy spławił, to mogę Cię zapytać dlaczego
    > uważasz że księżulkowi miałoby szczególnie zależeć na czyimś ślubie?

    Ewangelia św. Łukasza, rozdział 15, wersety 1-10.
    --
    We all go a little mad sometimes.
    Norman Bates

  • 110. Data: 2012-05-05 00:18:30
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 04 May 2012 23:40:08 +0200, DoQ napisał(a):

    > Jasne... ale co z tą butelką, zbawi go czy jak?

    Wyżywi i napoi ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118