  • Data: 2012-05-02 10:32:49
    Temat: Re: aparat na komunie :-)
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JA napisa?(a):

    > Ośmiolatka zapytać co preferuje fotografować?
    > ROTFL

    "Fotografować"??? Miałem na myśli ogólne preferencje dotyczące np marki,
    już posiadanych rzeczy pasujących do nowego gadzetu - coś jak:
    'bo kolega ma XYZ i jest cool'; 'bo koleżanka ma...'; 'bo widziałem taki
    z ekranem co miał...'; 'bo mam ładowarkę do AA i kartę SD więc przydałby
    się...' etc.

    ps. [ot] swoją drogą traktowanie ośmiolatka jako takiego, który nie ma
    własnych przemyśleń i preferencji bo "jest za młody" świadczy o głupocie
    dorosłego, który taki pogląd prezentuje.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"