  • Data: 2012-05-02 13:03:52
    Temat: Re: aparat na komunie :-)
    Od: gizmo <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-01 12:40, Janko Muzykant pisze:
    > Dokładnie, zresztą gadżet komunijny rzadko przeżywa do końca wakacji,
    > więc nie traktuj tej inwestycji zbyt poważnie :)

    Dwa lata temu miałem podobny dylemat.
    W zasadzie nie ma różnicy, czy się wyda 300, 600 czy 900zł - efekt
    będzie taki sam, po kilku dniach aparat pójdzie w kąt bo się znudzi,
    albo się zepsuje.

    Kupiłem coś w stylu Olympus TG-320 - wodoodporny .
    Stał się cud - aparat dzięki temu, że można go wziąć do wody na plaży,
    czy na basen albo na rower, a jak wpadnie do błota, to się go opłucze
    pod kranem służy do dzisiaj i dzieciak go od czasu do czasu używa
    (rodzice częściej).

    Problem tylko, że do tych 350zł trzeba jeszcze 300 dołożyć.
    Trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie, czy lepiej wydać 350zł bez
    większego sensu, czy 650 z szansą, że wydatek będzie ten sens miał.

    g.