  • Data: 2012-05-02 13:35:11
    Temat: Re: aparat na komunie :-)
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 02/05/2012 11:32, Pawel Gancarz wrote:

    > W takim razie przepraszam, z tym leczeniem to rzeczywiście pewnie się
    > już nie da.

    Domyślam się, że ugryzło Cię własne sumienie, stąd atak na osobę
    uświadamiającą Ci, że jesteś hipokrytą. Mechanizm analogiczny do ludzi
    reagujących agresją na sam widok wegetarian, bo to przypomina im skąd
    kotlet bierze się na talerzu, a nie lubią pamiętać.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net