  • 11. Data: 2013-09-04 08:18:31
    Temat: Re: [andoid] airplane mode - bylo power scheduler
    Od: atm <...@v...pl>

    > jaką masz wersje androida? <rs>

    4.1.2

  • 12. Data: 2013-09-04 08:34:32
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-09-04 08:18, *atm* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > 4.1.2

    I wszystko jasne :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 13. Data: 2013-09-04 16:26:14
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/4/2013 2:34 AM, Mirek Ptak wrote:

    > I wszystko jasne :)
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    milo by było jakbyś uświadomił nas dlaczego, to było dla ciebie jasne.

    od wersji androida 4.2 dostęp do radia został zablokowany, dla
    zewnętrznych aplikacji. w grę wchodzi tylko rooting. wtyczka do taskera,
    Secure Settings, której autor chwali się, że to może załatwić, tez sobie
    nie radzi. <rs>

  • 14. Data: 2013-09-05 08:36:49
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-09-04 16:26, *rs* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

> [...]
    > zewnętrznych aplikacji. w grę wchodzi tylko rooting. wtyczka do taskera,
    > Secure Settings, której autor chwali się, że to może załatwić, tez sobie

    Wszytko jasne oznacza, że działa, ponieważ do wersji 4.1.x to działa
    wszystkim, a od 4.2.x nikomu (albo prawie nikomu) :). Sam szukałem dosyć
    długo do Nexusa 4, ale nic nie znalazłem, poza wpisem gdzieś w sieci, że
    właśnie od 4.2 to nie zadziała bez wyjaśnienia dlaczego. Może już gdzieś
    to jest wyjaśnione, ale nie szukam - pogodziłem się z tym :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 15. Data: 2013-09-05 10:09:14
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Mirek Ptak <n...@n...pl> Wrote in message:

    > Wszytko jasne oznacza, że działa, ponieważ do wersji 4.1.x to działa
    > wszystkim, a od 4.2.x nikomu (albo prawie nikomu) :).

    A 4.1.2 wg Ciebie w której jest grupie?

    --
    Jacek Midura

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 16. Data: 2013-09-05 11:33:37
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-09-05 10:09, *Jacek Midura* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > A 4.1.2 wg Ciebie w której jest grupie?

    A jak sądzisz?

    Pozdrawiam - Mirek