  • 1. Data: 2013-09-01 15:16:54
    Temat: ile "kresek" potrzeba do beztresowego uzywania 3G w pomieszczeniu
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    Ze względu na awarie kablowego łącza musze być zdany na podłączanie sie
    przez smartfona. W sieci Orange 2G jest bezblędne, nie liczac limitów
    technologii. 3G za to to mordęga - rozlacza sie zbyt czesto i zaniki
    netu zupelnie wykluczaja uzywanie tego jako rozsadnej alternatywy. Wg
    top_netinfo zasieg 3g u mnie w pokoju to max 41% (-89dBm). Na
    wyswieltalczu smartfona oscyluje to miedzy 3-4 kreski (na 6).
    Ciekaw jestem ile potrzeba dla stabilnego działania. Aero2 kiedys
    testowałem i wystaczyło mu 29% by stabilnie działal, no ale tam sa
    mniejsze transfery (ok 6 razy mniejsze).
    --
    "You was mesmerised"

  • 2. Data: 2013-09-01 15:18:50
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-09-01 15:16, the_foe pisze:
    > Na wyswieltalczu smartfona oscyluje to miedzy 3-4 kreski (na 6).

    miało być na 5 możliwych kresek.

    --
    "You was mesmerised"

  • 3. Data: 2013-09-01 15:52:08
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-09-01 15:16, the_foe pisze:
    > Wg top_netinfo zasieg 3g u mnie w pokoju to max 41% (-89dBm). Na
    > wyswieltalczu smartfona oscyluje to miedzy 3-4 kreski

    w EDGE mam -77dBm i 58%. Na smartfonie 4-5 kresek.
    Połącznie nie rozłącza sie.

    --
    "You was mesmerised"

  • 4. Data: 2013-09-01 17:44:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "the_foe" <t...@w...pl> wrote in message
    > "You was mesmerised"

    Nie rób wstydu... :-)
    Po "you" powinno być chyba "were" a nie "was"? :-)

  • 5. Data: 2013-09-01 18:43:42
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-09-01 17:44, Pszemol pisze:
    > "the_foe" <t...@w...pl> wrote in message
    >
    > Nie rób wstydu... :-)
    > Po "you" powinno być chyba "were" a nie "was"? :-)

    nie wychowałes sie na rapecorze? ;)
    http://www.lyrics007.com/Rage%20Against%20The%20Mach
    ine%20Lyrics/Bullet%20in%20your%20head%20Lyrics.html

    --
    "You was mesmerised"

  • 6. Data: 2013-09-01 20:39:40
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 01.09.2013 15:16, the_foe pisze:
> [...]
    > testowałem i wystaczyło mu 29% by stabilnie działal, no ale tam sa
    > mniejsze transfery (ok 6 razy mniejsze).
    nie wiem jak koledzy testują połączenia, czy korzystają z GG czy z YT,
    ale ja na wczasach korzystałem z orange g3-60% i było "na styk" i z
    orange edge 90% i było super stabilnie. oczywiście na dziesiejsze czasy
    edge trochę wolne, więc wolałem g3 ok 2 mega bity, ale YT czasem
    strajkował z jakimś czarnym ekranem i error....costam cośtam - leran
    more - co doprowadzało do łez rozpaczy.
    W domu, w oknie mam 45% aero2 i można zapomnieć o internecie. łączy się,
    zaraz jest rozłączony, albo znowu łączy i transfer zero. Sprawdź czy
    zamiast www.example nie wpisałeś ww.example - znasz te komunikaty?
    Natomiast po podpięciu anteny zewnętrznej umieszczonej na dachu mam
    60-70% i to juz jest stabilne. niema zerwań transfer marny ale bez spadków.
    Reasumując, aby używać netu przez GSM musisz miec dobry lub bardzo dobry
    zasięg. 3m kabla usb i modem za okno - to lepsze niż antenki za 30zł+15
    za wysyłkę
    ToMasz

  • 7. Data: 2013-09-02 01:55:23
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-09-01 20:39, ToMasz pisze:
    > Reasumując, aby używać netu przez GSM musisz miec dobry lub bardzo dobry
    > zasięg. 3m kabla usb i modem za okno - to lepsze niż antenki za 30zł+15
    > za wysyłkę

    mieszkam na parterze - smartfon za oknem jest nieco weak ;)

    --
    "You was mesmerised"

  • 8. Data: 2013-09-02 03:09:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > nie wychowałes sie na rapecorze? ;)
    > http://www.lyrics007.com/Rage%20Against%20The%20Mach
    ine%20Lyrics/Bullet%20in%20your%20head%20Lyrics.html

    Nie, ale jeśli to miał być jakiś gangster-talk to gramatyka
    ma być celowo jak najgorsza... :-)

  • 9. Data: 2013-09-02 15:08:30
    Od: Trybun <I...@y...com>

> [...]
    > testowałem i wystaczyło mu 29% by stabilnie działal, no ale tam sa
    > mniejsze transfery (ok 6 razy mniejsze).

    Coś jest nie tak - nawet stabilna jedna kreska (około -100dBm) powinna
    Ci zapewnić w miarę stabilne korzystanie z netu. Może coś z telefonem.?

  • 10. Data: 2013-09-02 16:34:45
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-09-02 15:08, Trybun pisze:

    > Coś jest nie tak - nawet stabilna jedna kreska (około -100dBm) powinna
    > Ci zapewnić w miarę stabilne korzystanie z netu. Może coś z telefonem.?

    moze, ale nie chce mi sie rozkminac tego, naprawili mi w koncu "kablowe".
    Stawiałbym raczej na "jakosc" pomaranczy. Pozno w nocy jak zazynałem
    łącze po 3G o dziwo nie rozłączał się i działał stabilnie.

    --
    @foe_pl