  • 1. Data: 2013-09-03 18:19:45
    Temat: [android] appy po polsku
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    skad pobiierac appy, z jezykiem interfaceu po polsku? czy te pobrane z
    google play na telefonie z polzkim jezykiem, beda mialy spolszczony
    automatycznie interface (oczywiscie jesli autor o to zadbal)? <rs>

  • 2. Data: 2013-09-03 20:39:21
    Temat: Re: [android] appy po polsku
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą rs
    naskrobał(a):

    > skad pobiierac appy, z jezykiem interfaceu po polsku? czy te pobrane z
    > google play na telefonie z polzkim jezykiem, beda mialy spolszczony
    > automatycznie interface (oczywiscie jesli autor o to zadbal)? <rs>

    Jeśli autor zadbał to będą po polsku, część jest wręcz tylko po polsku.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Nowy Rok 1945. Prezydent Roosevelt wysyła telegram do Stalina "Obyśmy w

  • 3. Data: 2013-09-03 20:47:10
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/3/2013 2:39 PM, ...:::WISKOLER:::... wrote:
    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą rs
    > naskrobał(a):

    > Jeśli autor zadbał to będą po polsku, część jest wręcz tylko po polsku.

    dzięki. i one, te tylko po polsku, sa dostępne w google play? jeśli tak,
    czy jest jakaś baza danych oprogramowania polskiego, żeby wiadomo było
    czego szukać w google play?
    skąd pobieracz ma wiedzieć, ze dany app ma polski interface? on się w GP
    wyświetla od razu po polsku, jeśli sie do niego uderzy z telefonem z
    polskim interfacem?
    sorry, za te infantylne pytania. <rs>

  • 4. Data: 2013-09-04 17:44:27
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

> [...]

    > skąd pobieracz ma wiedzieć, ze dany app ma polski interface? on się w GP
    > wyświetla od razu po polsku, jeśli sie do niego uderzy z telefonem z

    Jak zaglądam do Playa to szukając appki czytam czy są komentarze no i
    szukam po polsku komentarzy, tam zazwyczaj jest czy to polska appaka lub
    czy jest po polsku. Innej metody nie znam.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz wszedł do gabinetu Müllera i spytał:

  • 5. Data: 2013-09-04 18:19:50
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    no to mnie troche zmartwiles. <rs>

  • 6. Data: 2013-09-04 18:43:49
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą rs
    naskrobał(a):

    > no to mnie troche zmartwiles. <rs>

    Mam do czynienia obecnie z Androidem na HTC One S oraz Goclever Terra 70 i
    widzę różnicę w aplikacjach dostępnych na poszczególne sprzęty. Mimo iż
    Goclever ma interface po polsku, to jednak jakiś taki niedopracowany. Dość
    sporo widze napisów angielskich, szczególnie w ustawieniach całego sprzętu
    i w związku z tym (tak podejrzewam) właśnie na niego nie jest łatwo znaleźć
    aplikacje czysto po polsku a tym bardzie typowo polskie. Owszem, jak znam
    nazwę appki to wyszukuje mi bez problemówi bez problemu instaluje, ale to
    nie to samo co na HTC.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz wszedł do gabinetu i ujrzał Mullera leżącego na podłodze i nie