  • 1. Data: 2013-09-03 19:43:25
    Temat: [andoid] airplane mode - bylo power scheduler
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    żadna (z wyjątkiem jednej) aplikacji nie chce włączać airplane mode.
    nawet te najprostsze, które maja tylko guzik do ręcznego włącz/wyłącz.
    coś tam robią, ale nie działają i telefon jak był włączony tak jest.
    jedna aplikacja, tylko wlacza (i to tez raz na pare prob), ale już nie
    wyłącza airplane mode.
    odinstalowałem wszystkie programy, które moim zdaniem mogły by wpływać
    na podtrzymywanie nadajnika/odbiornika sygnału telefonicznego, ale nadal
    jest to samo. telefon nie rootowany.
    pomysły co można jeszcze sprawdzić mile widziane. <rs>

  • 2. Data: 2013-09-03 20:04:01
    Temat: Re: [andoid] airplane mode - bylo power scheduler
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-09-03 19:43, rs wrote:
> [...]
    > jest to samo. telefon nie rootowany.
    > pomysły co można jeszcze sprawdzić mile widziane. <rs>

    Przed chwila sprawdzilem jak to dziala w AutomateIt Pro. Sworzylem jedna
    regule, ktora wlacza tryb lotniczy i druga, ktora ten tryb wylacza 5
    minut pozniej. Wszystko przebieglo bez zadnego problemu.
    SGS2 bez roota. Kwestie ustawien samego wlaczania i wylaczania o
    okreslonych porach pozostawiam juz Tobie do obcykania.
    Jest jeszcze Tasker o podobnych mozliwosciach i odmiennym interfejsie.

  • 3. Data: 2013-09-03 20:35:22
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/3/2013 2:04 PM, atm wrote:

> [...]
    > okreslonych porach pozostawiam juz Tobie do obcykania.
    > Jest jeszcze Tasker o podobnych mozliwosciach i odmiennym interfejsie.

    dzieki, ale ja wiem jak to dziala i jak powinno, tylko jak pisalem,
    zadna z wyjatkiem jednej (Power Schedule) aplikacji ktore maja taka
    opcje, a wrecz sa do tego stworzone, nie wlacza/wylaczy airplane mode.

    wlasnie obczajam AutmateIt Pro. fajny app, ale mozesz mi powiedziec,
    gdzie jest w mim mozliwosc ustawienia Airplane Mode w [Actions]? widze
    ja w [Triggers], ale to nie o to chodzi. w [Actions] nie ma jej na
    liscie, nawet w [Market]. owszem mozna wylaczyc/wlaczyc GPS, BT, WiFi i
    mase innych, ale nie ma airplane moze, ani nawet telephony (jak to jest
    w innych appach).
    jak ustawiles swoja akcje z airplane mode na bazie triggera czasowego? <rs>

  • 4. Data: 2013-09-03 20:42:10
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > w innych appach).
    > jak ustawiles swoja akcje z airplane mode na bazie triggera czasowego? <rs>

    Zrobilem to w ten sposob:
    1. Dodaj regule - wyzwalacz: "wyzwalacz czasowy"
    2. Akcja: "wlacz tryb samolotowy"
    3. Regula: tutaj nic nie zmienialem

    Sworzylem tez druga regule, ktora ma za zadanie wylaczyc tryb samolotowy

  • 5. Data: 2013-09-03 21:29:38
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/3/2013 2:42 PM, atm wrote:

    > Zrobilem to w ten sposob:
    > 1. Dodaj regule - wyzwalacz: "wyzwalacz czasowy"
    > 2. Akcja: "wlacz tryb samolotowy"
    > 3. Regula: tutaj nic nie zmienialem

    aha. no to oczywiste, tylko u mnie jest ten problem, bo ja nie mam trybu
    samolotowego na liście akcji. dodałeś te akcje jakoś (poprzez Market czy
    inaczej), czy ona przyszła już na dzień dobry z programem? <rs>

  • 6. Data: 2013-09-03 21:31:48
    Od: atm <...@v...pl>

    > aha. no to oczywiste, tylko u mnie jest ten problem, bo ja nie mam trybu
    > samolotowego na liście akcji. dodałeś te akcje jakoś (poprzez Market czy
    > inaczej), czy ona przyszła już na dzień dobry z programem? <rs>

    mialem ja od razu w pakiecie, byc moze to ficzer wersji Pro?

  • 7. Data: 2013-09-03 22:12:52
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/3/2013 3:31 PM, atm wrote:

    > mialem ja od razu w pakiecie, byc moze to ficzer wersji Pro?

    mam wersje pro. albo ja jestem ślepy juz jestem albo jakieś cuda, panie.
    sprawdzę taskera. <rs>

  • 8. Data: 2013-09-03 23:17:50
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/3/2013 3:31 PM, atm wrote:

    > mialem ja od razu w pakiecie, byc moze to ficzer wersji Pro?

    w taskerze z w [Actions Category] / [Phone] (bo niczego innego co by
    mnie interesowalo w tym temacie, tam nie ma) jest [Radio], ale u mnie ta
    opcja pali sie na czerwono i po kliknieciu program mowi mi, ze:
    "sorry, this action is not available on this device".
    kurwa! co jest grane? jak nie ma radia jak jest. przeciez zwykly samsung
    galaxy nexus s. ze chcą mi powiedzieć, ze te wszystkie rozmowy
    telefoniczne, to ja telepatycznie przeprowadziłem? <rs>

  • 9. Data: 2013-09-03 23:34:06
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/3/2013 3:31 PM, atm wrote:

    > mialem ja od razu w pakiecie, byc moze to ficzer wersji Pro?

    jaką masz wersje androida? <rs>

  • 10. Data: 2013-09-04 07:54:34
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    rs <n...@n...spam.info> Wrote in message:

    > mam wersje pro. albo ja jestem ślepy juz jestem albo jakieś cuda, panie.
    > sprawdzę taskera. <rs>

    Spróbuj jeszcze Llamy.

    --
    Jacek Midura