  • 81. Data: 2009-12-12 11:20:51
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: "aadax" <k...@w...pl>

    > Stara zasada dosowa z której wszyscy się już od dawna śmieją mówi, by nie
    > używać dziwnych znaczków w nazwach. Link nadal martwy.
    > Ale nie musisz pokazywać zdjęcia, po prostu to jeden z przykładów poza
    > statystyką (w historii grupy pokazał takie Robert i były to może dwa-trzy
    > w sumie)
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam: www.smialek.prv.pl

    w nazwie pliku była spacja (nie zauważyłem jej)

  • 82. Data: 2009-12-12 14:07:48
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    On 12/11/09 7:19 PM, Janko Muzykant wrote:

    > Ja robię czasem w dwudziestoletnim Autotraxie. Ale nie ryzykowałbym
    > twierdzenia, że dos ma się dobrze i wzrasta jego udział w rynku, bo w
    > tym robię :)

    Widocznie masz za małą siłę przebicia i Twoje opinie mają zerowy wpływ
    na sprzedaż czegokolwiek. Ja słucham winyli ale nie jestem aż tak
    zarozumiały, żeby twierdzić, że DLATEGO ich sprzedaż od jakiegoś czasu
    idzie w górę. A idzie. Fajnie, że idzie ;)

  • 83. Data: 2009-12-12 14:12:26
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    http://imagegallery.hostei.com/pliki/nocpark02.JPG

  • 84. Data: 2009-12-12 15:09:08
    Od: "Norbert" <x...@h...spam>

    Wlaczajac sie do dyskusji kilka dni temu przyszedl mi Pentax PZ-10 z lampa
    TTL, wygralem aukcje za 57 zł i nie wiedzialem ze mozna dostac taki dobry
    sprzet. Zmierzylem na stopce lampy 6V wiec podpialem pod K-x i dziala TTL
    (bez przedblyskow, PTTL PZ-10 i ta lampa nie obsluguje), lampa ma manualny
    zoom i wyglada na to ze jak sie dobrze ustawi nie gorsza od mojego Metza 48.
    Ale najbardziej bylem zdumiony jak podpialem kita 18-55 do tej puszki i
    lampe metza... i zaczal dziala zoom lampy jak krecilem obiektywem, AF tez
    dziala bez problemu w tym PZ-10 :) Swoja droga niezly szeroki kat na FF i ta
    ogromna matowka, jak bylem mlody to uzywalem zenita ale juz zapomnialem..
    winieta dopiero przy 18, pojawiaja sie fajne czarne robi, ale tak od 22-24
    mm jest juz ok, a od 35 mozna smialo robic fotki na FF :) Sigma APO 70-300 i
    pentax SMC A 50/1.7 tez super sie spisuja, wiec lece po rolki i zaczynam
    focic. Lustrzanka tylko na dziwaczna baterie litowe 2CR5 ale powinna na
    dlugo starczyc, a jak nie to zrobie gripa na 4 AA.

    Pozdrawiam
    Norbert

  • 85. Data: 2009-12-12 16:03:34
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Norbert"napisał
    > Swoja droga niezly szeroki kat na FF i ta ogromna matowka, jak bylem mlody
    > to uzywalem zenita ale juz zapomnialem..

    He, he : )
    Skądś to znam.

    Jak miałem Nikona D70 to nabyłem sobie F-501. A w czasach Canona 20D EOSa
    50e.
    Pierwsze słowo po przyłożeniu do oka - o k***a!

    A nie były to topowe SLRy...

    Robi mi się znowu ochota - teraz nie mam już szkieł wymuszających system to
    sobie może Canona FD zapodam ?

    ; )

    adam

  • 86. Data: 2009-12-12 17:59:28
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Norbert pisze:
> [...]
    > sprzet. Zmierzylem na stopce lampy 6V wiec podpialem pod K-x i dziala TTL

    Takie pytanie, czy mierzyłeś?

    wer

  • 87. Data: 2009-12-12 18:13:57
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-12-11 17:15:40 +0100, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Oczywiście zaraz tu się podniesie larum, że ten czy drugi wczoraj
    > moczył papier. Ale taka jest prawda, statystycznie to jest już zero.

    Adamie. Lubię Cię czytać, ale czasami jak zaskrzypisz, to faktycznie
    jakbyś sobie ten aparacik z gontu i końskiego włosia zdziełał.
    Ostatni raz obraz temperą widziałem ... ech. statystycznie nie istnieje.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 88. Data: 2009-12-12 18:24:22
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-12-12 17:03:34 +0100, "adam"
    <j...@o...maile.com> said:

    > Jak miałem Nikona D70 to nabyłem sobie F-501. A w czasach Canona 20D EOSa 50e.
    > Pierwsze słowo po przyłożeniu do oka - o k***a!

    No ja bym co najwyżej powiedział "nawet sporo widać".
    O k***a! należy się tylko lustrom bez AF-a.

  • 89. Data: 2009-12-12 19:20:17
    Od: "Norbert" <x...@h...spam>

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Takie pytanie, czy mierzyłeś?

    Mierzylem, mierzylem, nie jestem glupi. Z innej beczki jak dziala z tym
    PZ-10 a choc analog to jednak juz cyfrowy to nie spodziewalem sie raczej
    problemow, styki na stopce ma jak w K-x (lampa tez styki jak metz, ten sam
    uklad). Na stopce 6V, przy wyzwalaniu zadnego przeplywu pradu. I tak nie mam
    zamiaru uzywac tej lampy ale tylko sprawdzilem. Cieszy mnie ze dziala
    dowolnie polaczony sprzet ktory byl produkowany w odstepach praktycznie
    15-20 letnich, z kazda puszka i w dowolnej kombinacji. Nie zaluje wyboru
    systemu.
    Pozdrawiam
    Norbert

  • 90. Data: 2009-12-12 19:35:56
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    JA pisze:

    > Adamie. Lubię Cię czytać, ale czasami jak zaskrzypisz, to faktycznie
    > jakbyś sobie ten aparacik z gontu i końskiego włosia zdziełał.
    > Ostatni raz obraz temperą widziałem ... ech. statystycznie nie istnieje.

    No ale co w tym złego? Statystycznie nie istnieją ludki, które raz na
    tydzień wsiadają w pierwszego napotkanego busa i jadą przed siebie
    pstrykać zdjęcia. Na tym właśnie polega statystyka.
    Ile osób w Polsce czynnie (tzn. regularnie) uprawia fotografię
    analogową? Kilkaset bw, kilka-może kilkadziesiąt kolorową. Statystycznie
    nic. Do tego dodajmy kilkadziesiąt tysięcy pstrykających taśmy i
    zlecających wołanie w labie, ale dla mnie to nie jest uprawianie
    fotografii tylko ''cyfra naokoło''. Reszta przeszła na cyfrę.
    Oczywiście wypadałoby doliczyć jeszcze z kilka... naście tysięcy może
    góra tych, co sobie kupią analoga bo tani albo trendy, pstrykną rolkę,
    dwie i dobranoc. Tak z ręką na sercu - ile osób na grupie od kilku lat
    regularnie, raz w miesiącu moczy filmy? A ta grupa jest bardzo
    niestatystyczna i bez tego.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /być dziś trendy to nie być trendy dlatego mój dentysta jest szczerbaty/