  • 71. Data: 2009-12-11 12:54:06
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    Janko Muzykant pisze:

    > Tylko zapominasz, że mówiąc symulacje mamy na myśli 99.99% medium
    > docelowego czyli internet i wydawnictwa poniżej A3, a w tych warunkach
    > gadanie o rozpoznawaniu technologii jest czystym audiofilstwem.

    Ależ nie zapominam, przecież nie dyskutujemy pierwszy raz i znam Twoje
    argumenty. Prawdę mówiąc nie liczyłem na to, że sam tak szybko przyznasz
    że opinia którą wyraziłeś nie jest w pełni prawdziwa :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 72. Data: 2009-12-11 13:12:16
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2009-12-11 10:53, Janko Muzykant pisze:

    > Tylko zapominasz, że mówiąc symulacje mamy na myśli 99.99% medium
    > docelowego czyli internet i wydawnictwa poniżej A3, a w tych warunkach
    > gadanie o rozpoznawaniu technologii jest czystym audiofilstwem.

    To zależy co masz na myśli z tym audiofilstwem.
    Jeżeli za audiofilów masz tych co kupują kable za kilka tysięcy za metr
    to miałbyś rację. Ale odnoszę wrażenie, że za audiofila masz kolesia
    który nie kupuje pseudo głośników w supermarkecie i podłącza je do
    taniego amplitunera.

    Jeżeli w muzyce jedynym parametrem dla Ciebie jest ilość watów a w
    fotografii ilość pikseli, jeżeli tak właśnie jest, to masz rację.

    A.

  • 73. Data: 2009-12-11 13:28:10
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2009-12-09 02:17, dominik pisze:

    > Co tu wiele mówić - analog dostaje jakościowo po tyłku od cyfry i to
    > mocno.

    Zarówno co rozumiesz pod pojęciem "jakość".

    > No i oczywiście ten moment, samego pstrykajstwa analogiem to zupełnie
    > inne doświadczenie niż przy cyfrowych :)

    Tym się jarają tylko cyfrówkarze:)

    A.

  • 74. Data: 2009-12-11 15:40:56
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 11 Dec 2009 14:28:10 +0100, Arek (G) napisał(a):

    > Zarówno co rozumiesz pod pojęciem "jakość".

    Odwzorowanie szczegółów i barw.

    > Tym się jarają tylko cyfrówkarze:)

    Fora analogowe które czytam dowodzą czegoś innego - większość pstryka
    analogiem bo się nim fajnie pstryka i można się potaplać w chemii
    (niepewność końcowego wyniku dostarcza sporo emocji).

    Henry

  • 75. Data: 2009-12-11 16:12:35
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Arek (G) pisze:

> [...]
    > to miałbyś rację. Ale odnoszę wrażenie, że za audiofila masz kolesia
    > który nie kupuje pseudo głośników w supermarkecie i podłącza je do

    To jest meloman.
    Tak w ogóle w supermarkecie też znajdziesz dobre głośniki. Zrobić dziś
    dobre głośniki jest równie łatwo jak dobry obiektyw.

    > Jeżeli w muzyce jedynym parametrem dla Ciebie jest ilość watów a w
    > fotografii ilość pikseli, jeżeli tak właśnie jest, to masz rację.

    No tak, mam 12 megapikseli, ale tylko 30 watów na kanał, przy czym nie
    pamiętam żebym korzystał z więcej niż pięciu...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 76. Data: 2009-12-11 16:15:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Dariusz Zygmunt pisze:

    > Ależ nie zapominam, przecież nie dyskutujemy pierwszy raz i znam Twoje
    > argumenty. Prawdę mówiąc nie liczyłem na to, że sam tak szybko przyznasz
    > że opinia którą wyraziłeś nie jest w pełni prawdziwa :-)

    Z oryginalną analogową odbitką spotkałem się... no nie wiem, z pół roku
    temu, gdzieś w knajpie. Była eksponowana w takich warunkach, że mogła
    być reprodukcją w najtańszej gazecie codziennej, a nikt by nie zauważył.
    Tak więc statystycznie analog nie istnieje.
    Oczywiście zaraz tu się podniesie larum, że ten czy drugi wczoraj moczył
    papier. Ale taka jest prawda, statystycznie to jest już zero.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /synoptycy mieli rację, w całym kraju pada deszcz/

  • 77. Data: 2009-12-11 17:26:25
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 11 Gru, 17:15, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Oczywiście zaraz tu się podniesie larum, że ten czy drugi wczoraj moczył
    > papier. Ale taka jest prawda, statystycznie to jest już zero.

    Około 30 % zdjęć amatorskich wykonuje się nadal z filmu.
    W zeszłym roku sprzedaż filmów wzrosła u wszystkich producentów.
    Analog ma się dobrze.
    Pozdro Marcin

  • 78. Data: 2009-12-11 17:34:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    d...@v...pl pisze:
    > Około 30 % zdjęć amatorskich wykonuje się nadal z filmu.
    > W zeszłym roku sprzedaż filmów wzrosła u wszystkich producentów.
    > Analog ma się dobrze.

    Partia również :)
    Sorry, ale to brzmi... mało przekonywująco :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /...tylko jest taka jedna, trochę wstydliwa sprawa - jestem z Krakowa.../

  • 79. Data: 2009-12-11 17:41:48
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 11 Gru, 18:34, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    >   > Około 30 % zdjęć amatorskich wykonuje się nadal z filmu.

    > Partia również :)
    > Sorry, ale to brzmi... mało przekonywująco :)

    Nie wiem jak to brzmi - ale tak jest.
    Wiem bo w tym robię .
    Pozdro Marcin

  • 80. Data: 2009-12-11 18:19:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    d...@v...pl pisze:

    > Nie wiem jak to brzmi - ale tak jest.
    > Wiem bo w tym robię .

    Ja robię czasem w dwudziestoletnim Autotraxie. Ale nie ryzykowałbym
    twierdzenia, że dos ma się dobrze i wzrasta jego udział w rynku, bo w
    tym robię :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /gk dostała nagrodę merit award w konkursie icsc design and development
    awards/