  • 61. Data: 2009-12-09 17:39:28
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
    > A z czego są zębatki w obiektywach i magnetofonach?
    > Bo zdarzyło mi się kleić 6 z 12 zębów w zębatce o średnicy 5-6mm.
    > Skutecznie. Kropelką.

    No... z innych tworzyw (polistyren i podobne - w tej chwili to już można
    raczej mówić po podobnych, bo chyba nikt się nie łapie w rodzajach tworzyw).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 62. Data: 2009-12-09 18:21:14
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Janko Muzykant napisał:

    > Widać, stara technologia, bo łatwa w naprawianiu :)

    Bardzo stara - chyba 18 letni

    > Tylko co z tego, większość urządzeń jest nienaprawialnych ze względu na
    > miniaturyzację choćby, ale też na jednorazowość teoretycznie
    > wielorazowych złącz czy ich klejenie stykowe.

    Nie mam nic przeciwko miniaturyzacji. Byle tylko była przyzwoicie
    wykonana. Wtedy się nie psuje i nie ma z nią kłopotów - wiem jak to jest
    w sprzęcie przemysłowym. Niedawno szarpnąłem się na mostek RLC - taki
    naprawdę przyzwoity. Oczywiście musiałem rozkręcić i chyba nie
    powinienem tego robić :-/ Luty mnie przeraziły. To nigdy w życiu nie
    wytrzyma tyle, ile wytrzymują moje stare mierniki. To u licha nie jest
    zabawka za 30zł z marketu.
    Maciek

  • 63. Data: 2009-12-09 18:26:21
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > W całym rozumowaniu jest tylko jeden błąd: kolejny sprzęt mógłby być nie Sharp.
    > JaC

    A jakże, tylko dlaczego inni też stosują jakieś pułapki? To raczej
    działa w ten sposób - działał fajnie przez 5 lat, to i drugi też kupię
    tego producenta.
    Maciek

  • 64. Data: 2009-12-09 18:57:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > To znaczy, że cynowe luty bez problemu można poprawiać nieekologicznym
    > stopem, a odwrotnie już nie.

    Tu jest fajny obrazek co się dzieje z cyną jak jest trochę chłodniej:
    http://www.audiostereo.pl/Lutowia_cyna_bezolowiowa__
    _KANAL_!_58038.html
    (trzeba przewinąć niżej).
    Zresztą poczytać można sobie cały wątek.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /to bardzo intuicyjne, choć mocno zagmatwane/

  • 65. Data: 2009-12-09 23:09:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Dec 2009, Arek (G) wrote:

> [...]
    [...]
    > Mówiłem o zdaniu a nie wyrwanej z kontekstu jego części.

    No to już zupełnie nie wiem, co chciałeś powiedzieć.

    pzdr, Gotfryd

  • 66. Data: 2009-12-10 16:00:27
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    > [...]
    >
    > No to już zupełnie nie wiem, co chciałeś powiedzieć.

    Zauważyłem.

    A.

  • 67. Data: 2009-12-10 21:53:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 10 Dec 2009, Arek (G) wrote:

    > Zauważyłem.

    Miło.
    To jeszcze napisz, co konkretnie uznałeś (z 1. zdania
    cytatu z postu Muzykanta) za bzdurę.

    pzdr, Gotfryd

  • 68. Data: 2009-12-10 23:41:10
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W czwartek, 10 grudnia 2009 22:53, Gotfryd Smolik news wyraził następujacą
    opinię:

    > To jeszcze napisz, co konkretnie uznałeś (z 1. zdania
    > cytatu z postu Muzykanta) za bzdurę.

    Ja osobiście uznałbym za bzdurę próbę symulacji jednej technologii za pomocą
    innej.
    W renesansie na ścianach kościołów często malowano zasłony z tkanin zamiast
    wieszać prawdziwe. Może nawet jacyś ówcześni Jankowie wychwalali tą technikę
    wykazując wyższość malunków nad tkaninami. Bo to taniej, trwalsze jest, mole
    nie zeżrą a i w przypadku pożaru palić się nie będzie, ale w kaplicy
    Sykstyńskiej wszyscy zadzierają głowy żeby zobaczyć prawdziwe dzieła a nie
    niezwykle udatnie zasymulowane draperie na ścianach bocznych :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 69. Data: 2009-12-11 00:04:13
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "aadax" napisał
    > Ciekawy jestem, czy ktoś zostawił sobie mały obrazek i robi nim również
    > zdjęcia.

    Ja trochę inaczej.
    Przy każdej zmianie systemu kupowałem sobie jakiś SLR - ot tak dla
    przyjemności pofotografowania na kliszy bez natychmiastowego podglądu ; )
    Ma to pewien sens - od czasu do czasu sprawdzam czy mnie cyfra nie
    rozleniwiła i nie okaleczyła. Póki co potrafię jeszcze zrobić całą rolkę
    filmu gdzie nie ma ani jednej klatki, która wskazywałaby na problemy.
    Teraz mam problem bo obiektywy, które mam (MFT) pasują kompletnie do niczego
    ; )

    adam

  • 70. Data: 2009-12-11 09:53:05
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Dariusz Zygmunt pisze:
> [...]
    > Sykstyńskiej wszyscy zadzierają głowy żeby zobaczyć prawdziwe dzieła a nie
    > niezwykle udatnie zasymulowane draperie na ścianach bocznych :-)

    Tylko zapominasz, że mówiąc symulacje mamy na myśli 99.99% medium
    docelowego czyli internet i wydawnictwa poniżej A3, a w tych warunkach
    gadanie o rozpoznawaniu technologii jest czystym audiofilstwem.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie chce ci się dziś nic robić? - zwal to na ogólnoświatowy kryzys/